Gravatar

#1581 elwood 16 år siden

Yarrrr she will be back savey
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1582 elwood 16 år siden

Sidder og ser Linda P's nye program (hun må ha et rigtig navn, men det hvertfald hende som også spiller Christel) Vild Med Talent, hvor Anders Mathesen er gæst, og det er satme ikke meget han får lov til og forsvare sig, hun er sku rap i replikken.

Jeg tror godt man kan være sikker på at ordet Bum, bliver mere populær i gadebilledet, eller i snakken blandt de unge.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1583 elwood 16 år siden

Så fik jeg set det færdig, hmm jeg ved ikke bare om det er hele hendes måde og virke på, men programmet virkede meget rushet synes jeg.

Anders Matthesen sad nærmest blot som en slags tilskuer, der kom med små rap engang imellem.

Hun plejer ellers og være ret morsom, og jeg grinte da også en del gange, der var bare lidt for meget "uha vi skal skynde os og blive færdig stemning" over det.

Hun får en chance til igen næste weekend.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1584 gi-jones 16 år siden

#1583: Jeg morede mig nu en del over det, men jeg har nok svært ved at se hvor det skal bære hen. Det bliver ikke ved med at være sjovt mange programmer i streg.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1585 elwood 16 år siden

#1584 Det føltes bare lidt som om der var en usynlig counter der talte ned, jokes'ne og kommentarene røg der ud af.

problemet som jeg ser det er også som det ser du til den skabelons opbygget måde det er lavet på, så heller lav noget ala. Late Night eller the Tonight Show, selv om jeg godt er klar over det måske er lidt weird i Danmark.

Men som et ren satire Show virker det bare lidt for fastlagt, og så med en ny gæst hver gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1586 tiany 16 år siden

#1585 Nu så jeg det ikke, men er det ikke noget ala Thomas Mørk Show? Eller forsøger gæsterne at være seriøse?
Jeg har kun set reklamerne for programmet og fandt hende værten ekstremt belastende
Valar morghulis
Gravatar

#1587 elwood 16 år siden

#1586

Gæsten får så at sige næsten ikke et ben til jorden, de bliver hastet gennem et stramt program, og spurgt lidt spørgsmål undervejs, men kun som en slags breaker fra "værtindens" rapid fire stil.

Joo der er vel lidt af Thomas Mørk showet over sig, Satire program i forklædning som normal talkshow.

Det er godt nok ike så meget satire, men er det danske show med gæster man skal se, ja så giv mig Jarlen, han ku satme lave et godt show.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1588 lagoni 16 år siden

Jeg så et klip fra det der Linda P-halløj på eb.dk, klippet med praktikanten, der tester vand. tianys 'belastende' må jeg tilslutte mig, det var bare irriterende og usjovt. Kan være selve hoveddelen er sjovere, men jeg fik ikke ligefrem lyst til at give det en chance.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1589 filmz-Kadann 16 år siden

Hvem er Linda P? Jeg har set de der tåbelige reklamer overalt og har stadig ikke fattet præcis hvem hun er.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#1590 elwood 16 år siden

endnu en standup komiker
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: