Gravatar

#311 fubar 16 år siden

Er kommet hjem efter et par øl i byen, og planen var at jeg ville falde i søvn til en film.
Men bliver (desværre) glædeligt overresket, da jeg tænder for tv'et og ser, at der er cykelløb (OL - naturligvis!). Så nu går der nok nogle timer før jeg lukker øjnene i.

Dennis Ritter irriterer mig som sædvanligt. Rolf Sørensen har dog også "brilieret"et par gange alllerede. Han kom f.eks. med denne her efter ca. 5 min.: "Og her har vi så en rytter fra Bolivien".

Hvor fanden ligger "Bolivien"?!
Gravatar

#312 filmz-Bruce 16 år siden

#310 Aaah den er faktisk overraskende god :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#313 davenport 16 år siden

Skønt! Har lige gjort weekendrent over det hele, mens OL kører i baggrunden, og nu får jeg mig lige en 7up light foran skærmen.
Og så har jeg leget lidt med min facebookprofil. Gider det egentligt ikke, men jeg må være lidt lemming, når nu alle andre gør.

Og så skal i da lige se et billede af min hygge den anden aften, der hvor det regnede:
http://img365.imageshack.us/img365/5255/dsc00125kh...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#314 Yoda 16 år siden

Du er sgu lidt af en hyggetrold :-)

Stearinlys, rødvin og en god bog - det er jo helt feminint ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#315 davenport 16 år siden

Det er også mig der står for huset, så det er faktisk kun manglen på patter, der adskiller mig mærkbart. Selv arbejdsmæssigt. Jeg rådgiver folk med problemer...
Tror jeg snart skal på fabrik, så vi kan få rettet op på alt det her!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#316 Yoda 16 år siden

#315

Men det er vel ikke Barbara Cartland eller Hanne Vibeke Holst, du har liggende slået op på bordet, vel? For hvis det er, så skal du søge behandling snarest. Og angående patter, så er det noget, man kan betale sig fra ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#317 elwood 16 år siden

Jeg troede det var et billede fra en eller anden seance 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#318 Yoda 16 år siden

Davnport: The Devil Worshipper!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#319 davenport 16 år siden

Det er world without end, som jeg er igang med for anden gang. Den er for fed!

Og Djævlen er her, ifa. hunde og kattehår. Man kan lige blive færdig, så ser det ud igen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#320 filmz-Bruce 16 år siden

Sidder og griner over al det hersens hurlumhej omkring udlændinge lovgivningen og Danmark versus EU.

Såvidt jeg ved, plejer SF og Ø at kæmpe indædt mod afgivelse af suverænitet til EU domstolen. Hvis Danmark har skrappe regler på miljøområdet, så vil man vist ikke så gerne harmonisere til EU regler, som er langt slappere. Men i denne sag, viser det sig, at Danmark HAR afgivet suverænitet og i praksis ikke selv har råderet over ført politik vedtaget med flertal i Folketinget. Men nu ser man gerne, at den danske lovgivning skal rettes ind efter EU domstolenes praksis. Fjendens fjende er min ven og så er der ingen moralske skrupler over at klippe en hæl og hugge en tå :)

Gode gamle Otto Kragh, man har et standpunkt, til man tager et nyt. Og engang var religion opium for folket og idag er religion opium for Ø. Står der ikke noget i bibelen om at dommedag kommer, når alt vendes på hovedet?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: