Så er der normaltilstand i hytten igen. Obersten kommanderer rundt med sit tyende (mig) og den lille roder og kravler op på bordet. Der er unge mødre, som jeg af princip hader, og her dufter af flæskesteg. Dejligt at alt er ved det gamle. Man kan reflektere over den drejning livet pludselig kan tage, og glæde sig over de små ting.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvordan de kan overse den kæmpeoffside som Bayern scorede på er mig godt nok en gåde. Man behøver ikke engang at se det fra siden for at kunne se at den er kæmpestor.
Ham Øvrebo er sgu ikke for heldig med sine beslutninger.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Skal på Haderslevkontoret i morgen. Er lidt spændt på hvad chefen siger, da han sjældent kører ud hvis der er faldet bare noget der minder om flormelis, og jeg skal køre med ham fra Kolding.. Og de lover sne i nat. Mængde endda!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har været lidt på et Douglas Sirk-kick de sidste tre dage efter et kig med den glimrende og hjerteskærende "There's Always Tomorrow". Har gennemlæst Bright Lights Film nummer 6, der er online i sin fuldkommenhed her samt den fremragende samtalebog ”Sirk on Sirk”, og nu kribler det i fingrene efter at bestille flere af hans film hjem, blu-ray be damned. Hvis det skal være, ser det dog primært ud til at skulle gøres fra Frankrig, der synes at være bedst til at udgive hans mindre renommerede film.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
JUHHUUU jeg har ¨fået min steam acount tilbage :D og når sneen har lagt sig skal jeg i bilka for at købe Batman arkham asylum for kun 178 og The thing på Bd for 100 kr
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Inde ved naboen er der ved at blive slebet og lakeret gulv. Det er ikke ligefrem en stille aktivitet, så forlænger min pause i læsningen (indtil videre har den vist varet en lille uge...).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15991 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15992 davenport 16 år siden
Så er der normaltilstand i hytten igen. Obersten kommanderer rundt med sit tyende (mig) og den lille roder og kravler op på bordet.
Der er unge mødre, som jeg af princip hader, og her dufter af flæskesteg. Dejligt at alt er ved det gamle.
Man kan reflektere over den drejning livet pludselig kan tage, og glæde sig over de små ting.
#15993 tiany 16 år siden
#15994 davenport 16 år siden
#15995 Kruse 16 år siden
Men Arsenal vinder uden tvivl på hjemmebane, så jeg er ikke nervøs for videre avancement :)
#15996 filmz-jonasgr 16 år siden
Ham Øvrebo er sgu ikke for heldig med sine beslutninger.
'Cause I'm evil"
#15997 davenport 16 år siden
#15998 rockysds 16 år siden
#15999 MOVIE1000 16 år siden
#16000 lagoni 16 år siden