Jeg har brugt Karrierecenteret på SDU til bl.a. hjælp til praktiksøgning og deres små, regelmæssige eftermiddagskurser. Jeg tror de er gode til ens 'karriere' under studiet, men jeg har ikke umiddelbart indtyrk af de er gode til det bagefter - dog er de begyndt på nogle ekstra, lange kurser, der virker relevante.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15980 - de kan også hjælpe med meget, men ikke lige i den her situation. De hjælper med ansøgninger og C.V., men som sagt, så SKAL man have en Anden Aktør(eller være hos Jobcenteret). Jeg tror dog heller ikke Karrierecenteret hjælper med løntilskudsjob.
Har lige læst lidt om de nye Oscar regler, for talerne.
max 45 sec.
Må ikke omhandlede alt det med din hund, kat, træner, elskerinde, købmanden fra sin ungdom osv.
Men skal handle om hvad man føler ved og ha modtaget oscaren nu her.
Nu skal folk være kreative når de fødselsladen taler skal holdes. Der vil blive et særlig Cam bagved scenen, hvor man så kan sige alt det man ikke fik sagt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15981 lagoni 16 år siden
#15982 Skeloboy 16 år siden
#15983 davenport 16 år siden
Vi er endelig hjemme igen, og prinsessen har det godt igen. Hun er en filur og leger med hunden på gulvet! Så jeg er bare super glad :)
#15984 Bony 16 år siden
Om tråden kan jeg kun sige, at jeres rakat snak er fræk og foruroligende, men ikke det mindste overraskende. ;-)
#15985 elwood 16 år siden
En lille missekat med et fast greb om den store rød/hvid ternede raket.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15986 Skeloboy 16 år siden
#15987 Bony 16 år siden
#15988 filmz-Bruce 16 år siden
#15989 elwood 16 år siden
max 45 sec.
Må ikke omhandlede alt det med din hund, kat, træner, elskerinde, købmanden fra sin ungdom osv.
Men skal handle om hvad man føler ved og ha modtaget oscaren nu her.
Nu skal folk være kreative når de fødselsladen taler skal holdes.
Der vil blive et særlig Cam bagved scenen, hvor man så kan sige alt det man ikke fik sagt.
#15990 elwood 16 år siden
[url= fat for the frame[/url]