Gravatar

#16071 Thomsen 16 år siden

Kæresten har kastet sig over X-Factor (oh ve!). Jeg sidder med hovedtelefonerne på og lytter til Depeche Mode remixes, mens jeg bladrer gamle, danske videocovers på diabolik.dk.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16072 lagoni 16 år siden

Jeg havde en optimistisk ide om at jeg ville læse her til aften, men den holdt ikke helt. I stedet ser jeg Southland Tales, men synes godt nok specialelæsning virker tillokkende nu, sikke en kedelig film. Lige¨nu ser jeg den abre for at se Kevin Smith (min nørdethed vinder over min kedsomhed), håber snart han kommer på så jeg kan slukke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16073 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige smidt "Eden Lake" på PS3'eren, så må vi se hvad den kan.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16074 filmz-Utyske 16 år siden

Well, jeg er ca. 20 min. inde i "Eden Lake" og er kommet frem til den konklusion, at jeg ikke længere impulskøber danske BD-udgivelser. Det er den anden danske udgivelse jeg har fået fingrene i, hvor sortniveauet er helt til grin.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16075 Bony 16 år siden

Jeg tror at jeg vil smide "Taken" blu-ray'en i afspilleren og nyde den over et glas iskold Coca Cola. Fed film iøvrigt!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16076 wimmie 16 år siden

Glæder mig til at komme hjem og se det allersidste afsnit af Dexter - sæson 4. Jeg har læst hvad den ender med, men er nu alligevel spændt.
Sæson 4 er klart den fedeste sæson siden 1'eren - fantastisk serie i det hele taget.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16077 Kruse 16 år siden

#16076: Det lyder godt! Jeg glæder mig selv til at få set den fjerde sæson engang, da det er som du siger en fantastisk serie :)

Og fedt med en sæson der kan konkurrere en smule med den fantastiske sæson 1, da sæson 2 og 3 ikke helt har været på det niveau, selvom det dog bestemt ikke har været dårligt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16078 davenport 16 år siden

Har lige konstateret at jeg har det af helvede til. Har garantert slæbt noget med hjem fra sygehuset. Nu skal jeg lige tvinge noget mad i maven, så jeg kan ta de to kodimagnyl der ligger og venter. Fedt!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16079 tiany 16 år siden

Er lige blevet færdig med at læse The Road.
Valar morghulis
Gravatar

#16080 davenport 16 år siden

Den skal jeg læse, når jeg er færdig med den nye King.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: