Kæresten har kastet sig over X-Factor (oh ve!). Jeg sidder med hovedtelefonerne på og lytter til Depeche Mode remixes, mens jeg bladrer gamle, danske videocovers på diabolik.dk.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg havde en optimistisk ide om at jeg ville læse her til aften, men den holdt ikke helt. I stedet ser jeg Southland Tales, men synes godt nok specialelæsning virker tillokkende nu, sikke en kedelig film. Lige¨nu ser jeg den abre for at se Kevin Smith (min nørdethed vinder over min kedsomhed), håber snart han kommer på så jeg kan slukke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Well, jeg er ca. 20 min. inde i "Eden Lake" og er kommet frem til den konklusion, at jeg ikke længere impulskøber danske BD-udgivelser. Det er den anden danske udgivelse jeg har fået fingrene i, hvor sortniveauet er helt til grin.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Glæder mig til at komme hjem og se det allersidste afsnit af Dexter - sæson 4. Jeg har læst hvad den ender med, men er nu alligevel spændt. Sæson 4 er klart den fedeste sæson siden 1'eren - fantastisk serie i det hele taget.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#16076: Det lyder godt! Jeg glæder mig selv til at få set den fjerde sæson engang, da det er som du siger en fantastisk serie :)
Og fedt med en sæson der kan konkurrere en smule med den fantastiske sæson 1, da sæson 2 og 3 ikke helt har været på det niveau, selvom det dog bestemt ikke har været dårligt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Har lige konstateret at jeg har det af helvede til. Har garantert slæbt noget med hjem fra sygehuset. Nu skal jeg lige tvinge noget mad i maven, så jeg kan ta de to kodimagnyl der ligger og venter. Fedt!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#16071 Thomsen 16 år siden
#16072 lagoni 16 år siden
#16073 filmz-Utyske 16 år siden
#16074 filmz-Utyske 16 år siden
#16075 Bony 16 år siden
#16076 wimmie 16 år siden
Sæson 4 er klart den fedeste sæson siden 1'eren - fantastisk serie i det hele taget.
#16077 Kruse 16 år siden
Og fedt med en sæson der kan konkurrere en smule med den fantastiske sæson 1, da sæson 2 og 3 ikke helt har været på det niveau, selvom det dog bestemt ikke har været dårligt.
#16078 davenport 16 år siden
#16079 tiany 16 år siden
#16080 davenport 16 år siden