Jeg har i denne uge og sidste uge skrevet på min SRP som skal afleveres fredag, og jeg er i dag blevet helt færdig med det! Yay! Det betyder at jeg har juleferie NU!!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg sidder og overvejer, om jeg har skal installere (dvs. om jeg virkelig har brug for) Bæverens nye værktøjslinie: http://www.dvdbeaver.com/toolbar.htm
#3212 Tillykke. :) Omtrent 8 timers arbejde på en AT-opgave om informationsteknologi i løbet af i dag, har fået mig selv til at se ubeskriveligt meget frem til kl. 14 i morgen, hvor juleferien reelt begynder for mit vedkommende. Jeg tæller utålmodigt sekunderne...
#3211 - jeg læste om filmen på hsx.com, hvor han står som mulig instruktør. Da jeg undersøgte det lidt, har han åbenbart kredset om projektet de sidste 8 års tid. Og ja, Aronofsky lyder som en perfekt instruktør.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg sidder og er sur...har lige fundet ud af at min kæreste brugte 1000 kr på en julefrokost i lørdags - når vores konto allerede var 3000 kr i minus :/ Grrrr....mænd! (øh..jeg mener...grrrr kærester!!)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#3211 Highland Park 15 år siden
Og tak for tippet. Den lyder interessant og som perfekt materiale for Aronofsky. :)
#3209: De sender til Danmark igen, lige så snart vi er nået ind i det nye år. :)
Det er udelukkende, fordi de har passeret 280.000-kronersgrænsen for salg til Danmark, hvilket betyder, at de skulle opkræve dansk moms, hvis de fortsatte salget året ud.
Det er forklaret her:
Bliver der pålagt moms, når man køber bøger/CD'er/DVD'er fra virksomheder i et EU land via internettet?
#3212 Kruse 15 år siden
#3213 Highland Park 15 år siden
Jeg sidder og overvejer, om jeg har skal installere (dvs. om jeg virkelig har brug for) Bæverens nye værktøjslinie:
http://www.dvdbeaver.com/toolbar.htm
#3214 RFriis 15 år siden
#3215 dyg 15 år siden
#3216 lagoni 15 år siden
#3217 evermind 15 år siden
Svin! ... øh, jeg mener tillykke!! ;)
Hehe, i sekundet før jeg læste linket, nåede jeg faktisk at tænke, at du med "Bæveren" mente en vis animationsfan blandt brugerne på filmz.
#3218 elwood 15 år siden
Det blir sværre og sværre for hvert år hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3219 wimmie 15 år siden
Jeg sidder og er sur...har lige fundet ud af at min kæreste brugte 1000 kr på en julefrokost i lørdags - når vores konto allerede var 3000 kr i minus :/
Grrrr....mænd! (øh..jeg mener...grrrr kærester!!)
#3220 gi-jones 15 år siden