Jeg leder efter en kogebog emd en god opskrift på chokolademuffins. Min mor har en hel reol fyldt med kogebøger, men kan ikke find en eneste opskrift på lige det.
Så har jeg hørt fra min specialevejleder igen. Efter hun havde glemt vores møde den 11. kunne hun slet ikke i sidste uge og i denne uge kun i dag, hvor jeg ikke kunne. Så nu ender hele mit speciale med at blive rykket en måneds tid. Det er ærgerligt, men på den anden side kan jeg nok godt bruge den ekstra tid. Jeg ville dog meget gerne ha' været færdig før Odense Filmfestival sidst i august, men nu må dte blive midt i september i stedet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
En kollega har lige gjort mig opmærksom på at Suicidal Tendencies kommer på Copenhell, så med dem, Napalm Death og Megadeth, er der vist ingen tvivl om at jeg bliver nødt til at tage afsted, så jeg kan få rystet hovedet, drukket øl og høre høj metal. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
En kollega har lige gjort mig opmærksom på at Suicidal Tendencies kommer på Copenhell, så med dem, Napalm Death og Megadeth, er der vist ingen tvivl om at jeg bliver nødt til at tage afsted, så jeg kan få rystet hovedet, drukket øl og høre høj metal. :D
#16204 - Deftones er megafedt...rigtig, rigtig fedt, men det er noget helt andet end dem du nævner i #16202...har overvejet at tage afsted også, men har nok ikke penge til det. Det er godt nok et vildt program de ligger ud med.
For ikke at nævne Hatebreed, kongerne af hardcore. Og de danske Psyke Project er altid garant for vilde koncerter. Behemoth er ikke helt mig.
Men har som sagt ikke pengene, vil hellere fyre dem af på Roskilde.
Utyske, du skal bestemt heller ikke gå glip af danske SuperCharger på CopenHell. God sydstats inspireret rock n' roll, hvor der er god smæk på. Jeg har set dem live et par gange og det har været en fornøjelse hver gang. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Weird! Jeg købte BCI's udgivelse af selvtægtsklassikeren SAVAGE STREETS fra en amerikaner på eBay i starten af måneden. Den har været udgået i over et år nu og er ved at være dyr at få fat på, så jeg var heldig at finde den til rimelige penge. Lige siden har jeg gået og spejdet efter pakken. Jeg blev jo snydt i et par handler på eBay sidste år, og jeg var begyndt at frygte, at det også var tilfældet her. Så fik jeg lige en mail fra sælger i dag om, at han havde fået pakken retur med den for ham uforståelige besked på dansk: "Ubekendt på adressen"...
"Ubekendt på adressen"? Mit navn står både anført på indgangsdøren og på postkasserne lige indenfor? Hvad i alverden har mit postbud da gang i? Åh, det er måske, fordi afsender er kommet til at skrive
"H Schneekloths Vej"
på to linjer i stedet for én. Ja, det gør det naturligvis også meget sværere at finde ud af. Frederiksberg vrimler jo med H. Schneekloths vejE. Det er ikke, fordi der kun er én af dem...
Far bliver så træt i hovedet. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#16201 lagoni 16 år siden
Så har jeg hørt fra min specialevejleder igen. Efter hun havde glemt vores møde den 11. kunne hun slet ikke i sidste uge og i denne uge kun i dag, hvor jeg ikke kunne. Så nu ender hele mit speciale med at blive rykket en måneds tid. Det er ærgerligt, men på den anden side kan jeg nok godt bruge den ekstra tid. Jeg ville dog meget gerne ha' været færdig før Odense Filmfestival sidst i august, men nu må dte blive midt i september i stedet.
#16202 filmz-Utyske 16 år siden
#16203 Kochie 16 år siden
Og Deftones: http://gaffa.dk/nyhed/37287
Ej at forglemme :)
#16204 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg kender dem ikke, men jeg må hellere lige checke de forskellige bands, før jeg ta'r afsted. :)
#16205 Skeloboy 16 år siden
For ikke at nævne Hatebreed, kongerne af hardcore. Og de danske Psyke Project er altid garant for vilde koncerter. Behemoth er ikke helt mig.
Men har som sagt ikke pengene, vil hellere fyre dem af på Roskilde.
#16206 Bony 16 år siden
#16207 Thomsen 16 år siden
"Ubekendt på adressen"? Mit navn står både anført på indgangsdøren og på postkasserne lige indenfor? Hvad i alverden har mit postbud da gang i? Åh, det er måske, fordi afsender er kommet til at skrive
"H Schneekloths
Vej"
på to linjer i stedet for én. Ja, det gør det naturligvis også meget sværere at finde ud af. Frederiksberg vrimler jo med H. Schneekloths vejE. Det er ikke, fordi der kun er én af dem...
Far bliver så træt i hovedet. :-/
#16208 Highland Park 16 år siden
Mht. Deftones (som jeg ikke selv kender noget til) så kan man downloade et af deres nye numre gratis:
"Free Deftones Download 'Rocket Skates'"
#16209 filmz-Utyske 16 år siden
Aight, dem vil jeg også lige checke ud. :)
#16208 -
Takker, så har jeg da lidt at lytte til.
#16210 Skeloboy 16 år siden
7 Words og Root fra Adrenaline og Knife Party og Passenger fra White Pony...det er deres fedeste :)
Men [url= Psyke Project[/url] er fandeme fedt!!!
Og [url= er bare hardcore, men det er også altid fedt:)