Gravatar

#16211 filmz-Utyske 16 år siden

#16210 -

Ah, Hatebreed lyder som noget for mig, da jeg er stor fan af Biohazard. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16212 wimmie 16 år siden

Øvbøv så kan denne dag vist ikke blive værre :(

Jeg kommer hjem fra at have været ude at handle, og så har Danske Fragtmænd gudhjælpemig smidt vores palle træbriketter halvt på vejen/halvt i vores indkørsel så den lige præcis blokerede for indkørslen så vi ikke kunne få bilen ind. Hvor tåbelig har man lov at være?
Jeg er dermed nødt til at parkere bilen på vejen (intet fortov) uden for vores hus - med nødblink på mens vi skynder os at fjerne poserne med briketter (ca. 100 poser á 15 kg). Mens vi er inde med et læs briketter (det tager ca. 2 minutter) er der sørme én eller anden idiot der stjæler GPS'en i vores bil (samt en mobil der ikke virker - spasser!)
Vi opdager det desværre først da vi endelig har fået pallen væk og skal køre bilen ind i gårdspladsen igen...

Hvem i al verden gør sådan noget...ved højlys dag, lige uden for vores hus...i en by?
Det værste er at forsikringen sikkert ikke dækker, da vi jo ikke havde låst bilen - den holdt der jo kun lige i 10-12 minutter - og det var jo lige udenfor :(

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16213 tiany 16 år siden

#16212 Øvbøv er vist det rigtige udtryk i sådan en situation.
Valar morghulis
Gravatar

#16214 Kiksmann 16 år siden

#16212 - Idioter er der masser af, husk lige ham biltyven som stjal en bil med en baby i, og lod den stå længere nede af gaden.
Men kors hvor surt.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16215 wimmie 16 år siden

Ja, det er ret belastende...godt nok var det en gammel GPS der nogle gange frøs, så den er nok ikke så meget værd...men det er stadig træls at skulle investere i en ny :/
Og det er anden gang vi får stjålet noget der hvor vi bor - folk er belastende.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16216 Thomsen 16 år siden

Kæresten synes, at Sidney Lee er evigt underholdende, så hun sidder fastlåst til tv'e og et af de mange middagsprogrammer, hvor han i aften åbenbart er med.

Jeg er løbet skrigende bort fra bruncremen og har søgt tilflugt ved computeren. Sidder lige nu og lytter til et ældre afsnit af "Horroretc" podcasten om filmcensur.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16217 filmz-Martychris 16 år siden

Norma Jean er også fedt, hvis du kender dem! Chino Moreno er med på deres nye CD. OG HateBreed er altid fedt, men er nu lidt mere til mere Crowbar med Kirk Weinstein som er med i Down.

[url= Jean[/url]

[url=
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#16218 elwood 16 år siden

Husk Spice med Price i aften 20:30

Det er Mad Grand Prix, og det er nogle ret alternative retter de server, og det dansk indslag får ikke for lidt!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16219 Skeloboy 16 år siden

#16217 - jeps, kender godt Norma Jean, de er superfede, hvertfald deres to første. Især [url= Will Be Laid To Waste[/url]. Crowbar er jeg ikke så vild med.
Gravatar

#16220 filmz-Martychris 16 år siden

Måske er Crowbar også lidt gammelt! Men tjek lige dem her, hekt klart et af mine farvorit bands!!!

[url= the hero[/url]
"You can call me Dennis!"

Skriv ny kommentar: