Gravatar

#16221 Highland Park 16 år siden

Thomsen (16216) skrev:
Sidder lige nu og lytter til et ældre afsnit af "Horroretc" podcasten om filmcensur.

Den kender jeg ikke. Kan de alle anbefales?

Jeg fandt lige hjemmesiden: http://www.horroretc.com/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16222 davenport 16 år siden

Er stadig ret sløj, og nu er mit blodsukker fucked. Det gør at jeg skeler en smule og alt er uden af fokus og jeg bare har det hlt af helvede til. Jeg fatter det ikke. Jeg har drukket en liter mælk og en masse cacao, men det er stadigt lavt. Nok fordi jeg har ekstremt madlede i dag, og ikke kan få en bid ned...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16223 Skeloboy 16 år siden

#16620 - dem har jeg ikke hørt om. Det lyder sgu ok, kunne dog godt tænke mig lidt mere skrig, lidt mindre ren vokal. Kender du Fall of Troy og At The Drive In?
Gravatar

#16224 filmz-Bruce 16 år siden

Endnu en seriøs shitty uge. To 11 timers dage og sikkert en af slagsen igen imorgen. Så job torsdag, scanning over frokost og job igen, med vagt hjemme om aftenen. Jeg kan mærke at jeg er ved at blive stresset, hvilket aldrig har ligget til mig. Ubehageligt. Heldigvis ferie i næste uge og får lillepigen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16225 filmz-Martychris 16 år siden

Jeg kender Fall of troy, det er fedt! Har ikke hørt at the Drive in... Fall of troy opvarmede jo for Deftones da de udkom med deres saturday night wrist. fandt lige at the drive in på YT, og det lyder sgu meget fedt! De har nget fedt hår! Når vi nu alligevel er igang med den der mathpunk screamo genre, så kan vi jo lige så godt få sangen fra Clash of the Titans...

[url= fuse[/url]
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#16226 evermind 16 år siden

@ wimmie
Øv, hvor skident. Folk har fandeme ingen moral ... :(

Må deres organer blive flået ud og deres brains fortæret!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16227 Lady Arwen 16 år siden

Så står den på bogshopping imorgen tidlig - bogudsalg i Arnold Busck :D
Doctor Who <3
Gravatar

#16228 Thomsen 16 år siden

#16221 - Jeg har kun hørt et par enkelte episoder, og de har været helt okay. Afsnittet om censur er en generel diskussion om berettigelsen af filmcensur, mens den japanske Grotesque kører i baggrunden og ind imellem kommenteres. Jeg stod dog af, da de i de sidste tyve minutter skiftede emne og bl.a. begyndte at diskutere Avatar!

#16227 - Har du fundet noget godt i kataloget, du vil gå efter? Jeg synes nemlig ikke rigtigt, der var noget, der kunne hidse mig op til at tage tidligt afsted. Men jeg synes nu også, at bogudsalget generelt har været dårligt, siden kæderne droppede deres fælles samarbejde for et par år siden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16229 Lady Arwen 16 år siden

#16228 - der er et par ting i kataloget, jeg har kigget på ja, bl.a. Roverandom af Tolkien; den har jeg nemlig ikke, og så vil jeg gerne se en udgave, de har af Alice in Wonderland og nogle male/tegne bøger :) Og så skal jeg købe et par stykker for min mor, da hun skal på arbejde inden det starter! Men det er rigtigt at udsalget ikke er så godt mere, det er da også gået helt galt for dem i år, hvor det ikke engang er startet samtidig - bog og idé havde det jo for en måned siden...
Doctor Who <3
Gravatar

#16230 Highland Park 16 år siden

#16628: Tak for svaret. Ja, hvad pokker har "Avatar" med horror at gøre?!

Lady Arwen (16229) skrev:
... og så vil jeg gerne se en udgave, de har af Alice in Wonderland...

Er det en dansk eller engelsk udgave?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: