Den med hvalerne har lige været i tv - klassiker :)
Det er jo nok mest oplagt at starte med TOS eller TNG - TOS har aldrig været min stil, men TNG er et godt udgangspunkt. Men den bedste af serierne er DS9, men den kræver man følger med da hovedplottet løber over alle sæsonerne og den bliver lidt for spirituel for nogen.
Jeg har været et smut rundt i den indre by på bogudsalg i Arnold Busck, på hollandsk bogudsalg i Helligåndskirken og i Fona 2000, og jeg fandt... nada! Jeg kunne simpelthen ikke finde noget, der fristede mig - og jeg prøvede ellers hårdt. Oh well, det har været en dyr måned alligevel, så det passer mig egentligt meget godt.
Så var jeg et smut på Filmmuseets bibliotek og låne endnu en stak bøger om skrækfilm og så Torben Grodals nyklassiker om kognitiv filmteori, "Moving Pictures".
Desværre er min skuldertaske ikke alt for godt polstret til at slæbe tunge sager i, så nu har jeg ondt i ryggen. Tror jeg vil nuppe en tur på sofaen med en kop kaffe og Robin Woods "Hollywood From Vietnam to Reagan... and Beyond". Der skulle været et ret godt kapitel i om 1970'ernes amerikanske horrorfilm. Me like! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Mælk hjælper slet ikke hvis man er en syg diabetiker, det gør mælkeprodukter ikke. Man skal have kroppen renset, så drikker man juice og tager insulin til :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Sidder og lytter til en lastbil der desperat forsøger at komme fri, efter at han er kørt fast da han skulle bakke ned af vores vej.
Nu er det ellers lykkedes for ham alle de andre dage, men i dag skred han åbenbart ud og det er ikke nemt at komme fri igen når vejen hovedsageligt består af et islag på 8 cm. Nu har det stået på i 30 min.
#16267 Er stadig arbejdsløs, men skal i aktivering lige straks. Det bliver i form at et løntilskudsjob i det offentlige. Jeg skal op og snakke med nogen på fredag og jeg tror da de vil bruge mig, men jeg ved ikke hvor hurtigt derefter jeg skal starte, da det lige skal falde på plads med jobcenteret.
Men jeg håber da det bliver muligt at se Oscar showet eller i det mindste noget af det. Hvis jeg skal op på arbejde dagen efter, fravælger jeg nok red-carpet og nøjes med selve showet. Med mindre jeg skal møde tidligt på arbejde.
#16261 tiany 16 år siden
Det er jo nok mest oplagt at starte med TOS eller TNG - TOS har aldrig været min stil, men TNG er et godt udgangspunkt. Men den bedste af serierne er DS9, men den kræver man følger med da hovedplottet løber over alle sæsonerne og den bliver lidt for spirituel for nogen.
#16262 Thomsen 16 år siden
Jeg har været et smut rundt i den indre by på bogudsalg i Arnold Busck, på hollandsk bogudsalg i Helligåndskirken og i Fona 2000, og jeg fandt... nada! Jeg kunne simpelthen ikke finde noget, der fristede mig - og jeg prøvede ellers hårdt. Oh well, det har været en dyr måned alligevel, så det passer mig egentligt meget godt.
Så var jeg et smut på Filmmuseets bibliotek og låne endnu en stak bøger om skrækfilm og så Torben Grodals nyklassiker om kognitiv filmteori, "Moving Pictures".
Desværre er min skuldertaske ikke alt for godt polstret til at slæbe tunge sager i, så nu har jeg ondt i ryggen. Tror jeg vil nuppe en tur på sofaen med en kop kaffe og Robin Woods "Hollywood From Vietnam to Reagan... and Beyond". Der skulle været et ret godt kapitel i om 1970'ernes amerikanske horrorfilm. Me like! :-)
#16263 MOVIE1000 16 år siden
Mælk hjælper slet ikke hvis man er en syg diabetiker, det gør mælkeprodukter ikke. Man skal have kroppen renset, så drikker man juice og tager insulin til :)
#16264 tiany 16 år siden
Nu er det ellers lykkedes for ham alle de andre dage, men i dag skred han åbenbart ud og det er ikke nemt at komme fri igen når vejen hovedsageligt består af et islag på 8 cm.
Nu har det stået på i 30 min.
#16265 NightHawk 16 år siden
http://filmz.dk/forum/tagwall/oscar-2009-clooney-r...
#16266 tiany 16 år siden
#16267 NightHawk 16 år siden
Jeg har ikke fuldt med i tråden på det sidste, så hvordan ser det ud mht. job ?
Håber da at du er klar igen til Oscar aften. Det var jo super hyggeligt sidste gang. :)
#16268 tiany 16 år siden
Men jeg håber da det bliver muligt at se Oscar showet eller i det mindste noget af det. Hvis jeg skal op på arbejde dagen efter, fravælger jeg nok red-carpet og nøjes med selve showet. Med mindre jeg skal møde tidligt på arbejde.
#16269 NightHawk 16 år siden
Det lyder da rigtig fedt. Al mulig held og lykke med det herfra. :)
#16270 Skeloboy 16 år siden
Mine er:
Mandag: 11.30-16
Tirsdag: 8.30-16.00
Onsdag: 9.00-16.00
Torsdag: 8.30-16.00
Fredag: 9-13
:)