Jerp også der jeg så den, må lige få den bestilt en af dagene.
Nå tror min liste er færdig for nu, evt. lidt dvd film inden jeg får den færdigjort.
Batman Black and White 1 DON Rosa Hall of Fame Beholder til Mel og Sukker (yes I need them) God kokkekniv og strygestål mekanisk æggeur CD: AC/DC - Black Ice Sengetøj
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kæft, folk har godt nok haft travlt inde i denne sektion!? Er alle nu begyndt at indtage rosenkål? Selv var jeg rundt i byen for at handle julegaver i går. Det blev til sølle 1 stk. Typisk. Men fandt samtidig ud af hvad 2 andre måske skal have, så det går frem ad.
Og så pakkede jeg min første gave ind. Jeg kan sige så meget, at mine latente gaveindpaknings-skills IKKE er blevet bedre på et år. Så i år, forsøger jeg at trække fokus væk fra indpakningen med særlig fine (og dyre) træ-til/fra kort, og fin rød snor som bånd. Men jeg er stadig ikke tilfreds med resultatet.
Det er når man sidder og fjumre med sådan en gave, man virkelig får lyst til at drikke 3 Snefnug back-to-back og pakke det hele ind i sølvpapir.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Er man excentrisk (eller hva man kalder det) hvis man begynder og bekymrer for ens Hard Cover bøger, når de står på en hylde, bliver de jo trykket i bunden efterhånden.
F.eks. Min signerede Nick Park Artbook, har jeg lagt en lille smule Vat under for at den ikke skal blive "fladmast" i bunden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3251 Michael Andersen 15 år siden
Watchmen - The Absolute Edition kan købes billigt hos http://www.forbiddenplanet.co.uk/index.php?main_page=product_music_info&products_id=6799
#3252 elwood 15 år siden
Jerp også der jeg så den, må lige få den bestilt en af dagene.
Nå tror min liste er færdig for nu, evt. lidt dvd film inden jeg får den færdigjort.
Batman Black and White 1
DON Rosa Hall of Fame
Beholder til Mel og Sukker (yes I need them)
God kokkekniv og strygestål
mekanisk æggeur
CD: AC/DC - Black Ice
Sengetøj
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3253 BN 15 år siden
#3254 dyg 15 år siden
#3255 cyberzed 15 år siden
#3256 DarkLight 15 år siden
Selv var jeg rundt i byen for at handle julegaver i går. Det blev til sølle 1 stk. Typisk. Men fandt samtidig ud af hvad 2 andre måske skal have, så det går frem ad.
Og så pakkede jeg min første gave ind. Jeg kan sige så meget, at mine latente gaveindpaknings-skills IKKE er blevet bedre på et år. Så i år, forsøger jeg at trække fokus væk fra indpakningen med særlig fine (og dyre) træ-til/fra kort, og fin rød snor som bånd. Men jeg er stadig ikke tilfreds med resultatet.
Det er når man sidder og fjumre med sådan en gave, man virkelig får lyst til at drikke 3 Snefnug back-to-back og pakke det hele ind i sølvpapir.
#3257 elwood 15 år siden
Mere har jeg ikke og sige 8-)
#3258 cyberzed 15 år siden
#3259 elwood 15 år siden
F.eks. Min signerede Nick Park Artbook, har jeg lagt en lille smule Vat under for at den ikke skal blive "fladmast" i bunden 8-)
#3260 tiany 15 år siden
Det her må være årets julebrandert
Vil smutte ud i den virkelig verden og købe nogle julegaver, eftersom jeg har fået den længe ventede løn i dag :)