Gravatar

#16431 Ericmase 16 år siden

Har nu 110 Trophies i min PS3 collection siden 24/12/09! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16432 Bony 16 år siden

Hehe, tillykke. Du kalder lige når du er oppe i ligaen. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16433 davenport 16 år siden

Fik lige læst op på tråden.

Give me a fucking break en fucking dårlig landskamp! Godt der var vin nok!!

Nå, i morgen er jeg i Kbh., da vores driftsminister ringede kl. 14 og mente at jeg skulle en tur derover og høre om nogle nye tiltag i Fredericia.. (Som jeg ikke har en tøddel at gøre med..) Så IGEN udsatte det min MUS samtale, hvor vi skal diskutere min løn bla.
Godt min chef har sagt at der er tilbagevirkende kraft på den konto.

Og igår blev jeg færdig med den nye King. Den var sku fed og som de gode gamle! Så i dag har jeg taget hul på The Road af Cormac McCarty. Den virker efter få sider trøstesløs, og jeg er noget spændt på hvordan han vil få noget handling ind i det der. (Jeg er nok også ret farvet af at have læst den nye King!!! Det er sku ikke noget man lige smider fra sig, og det kræver sin forfatter at følge trop!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16434 mr gaijin 16 år siden

Så har Avatar overhalet Titanic. OGSÅ når der medregnes almindelig inflation. En dollar fra 2009 svarer til 0,75 af værdien for en dollar fra 1997 ifølge denne inflationslommeregner:

http://data.bls.gov/cgi-bin/cpicalc.pl

Dermed har Avatar tjent mere end Titanic også målt i 1997-dollars. Hvis man ser på inflationen i forhold til biografbilletpriser, er der stadig et langt stykke. Men det er firmaerne jo ligeglade med. For dem kommer det an på indtjeningen og ikke på antallet af hoveder i biografen. Målt på kolde kontanter er "Avatar" den største økonomiske succes i vores filmalder. Indtil videre.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#16435 mr gaijin 16 år siden

Så har Avatar overhalet Titanic. OGSÅ når der medregnes almindelig inflation. En dollar fra 2009 svarer til 0,75 af værdien for en dollar fra 1997 ifølge denne inflationslommeregner:

http://data.bls.gov/cgi-bin/cpicalc.pl

Dermed har Avatar tjent mere end Titanic også målt i 1997-dollars. Hvis man ser på inflationen i forhold til biografbilletpriser, er der stadig et langt stykke. Men det er firmaerne jo ligeglade med. For dem kommer det an på indtjeningen og ikke på antallet af hoveder i biografen. Målt på kolde kontanter er "Avatar" den største økonomiske succes i vores filmalder. Indtil videre.
Gravatar

#16436 dyg 16 år siden

Lige indtil Laser Cats 5 udkommer!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16437 Skeloboy 16 år siden

Det var vel forventeligt. Her er sammenl

Titanic: 1,843,201,268 x 1.35 = 2,488,321,711 $

Gone With The Wind: 400,176,459 x 15,05 = 6,022,655,707 $

Selvfølgelig skal den lige regnes med..;)
Gravatar

#16438 Ericmase 16 år siden

Bony (16432) skrev:
Hehe, tillykke. Du kalder lige når du er oppe i ligaen. ;-)

Var det til mig eller en anden? :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16439 mr gaijin 16 år siden

Skeloboy (16437) skrev:
Gone With The Wind: 400,176,459 x 15,05 = 6,022,655,707 $

Sikke meget snolder man kan købe hos slikmutter for de penge.
Gravatar

#16440 Skeloboy 16 år siden

hehe...

Skal til budget-møde nu. Har aldrig rigtig forhandlet før, så nu må vi se, hvordan det går :)

Skriv ny kommentar: