Har absolut intet lavet i dag - det kan faktisk godt blive kedeligt i længden, når man efterhånden nærmere sig 6 måneders ledighed. Har stadig ikke hørt fra Kolding, men der er selvfølgelig en enkelt dag tilbage endnu i denne uge - jeg tænker lidt, at jo længere tid der går, jo mindre er sandsynligheden for at de siger ja, så hvorfor ringer de ikke bare og får det overstået, så behøver jeg i det mindste ikke gå at tænke på det.
Har ikke været oppe og skyde i 3 uger pga vinterferie og kurser, men nu skal jeg endelig oppe og trække i buen igen i aften - så håber jeg bare jeg er over den dårlige stime jeg har haft. Men jeg ved på den anden side hvor hårdt det bliver efter 3 ugers pause :/
#16457 Nej og det samme gør sig gældende for dokumentardelen. Hvor jeg godt nok har fundet "China's Unnatural Disaster: The Tears of Sichuan Province".
Men gad vide om de ikke lever lidt af, at blive solgt til TV.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#16451 filmz-Narniabæver2010 16 år siden
#16452 wimmie 16 år siden
#16453 tiany 16 år siden
Har stadig ikke hørt fra Kolding, men der er selvfølgelig en enkelt dag tilbage endnu i denne uge - jeg tænker lidt, at jo længere tid der går, jo mindre er sandsynligheden for at de siger ja, så hvorfor ringer de ikke bare og får det overstået, så behøver jeg i det mindste ikke gå at tænke på det.
Har ikke været oppe og skyde i 3 uger pga vinterferie og kurser, men nu skal jeg endelig oppe og trække i buen igen i aften - så håber jeg bare jeg er over den dårlige stime jeg har haft. Men jeg ved på den anden side hvor hårdt det bliver efter 3 ugers pause :/
#16454 lagoni 16 år siden
#16455 Ericmase 16 år siden
#16456 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#16457 Skeloboy 16 år siden
#16458 filmz-jonasgr 16 år siden
Men gad vide om de ikke lever lidt af, at blive solgt til TV.
'Cause I'm evil"
#16459 Herrguth 16 år siden
Den kan ses her:
http://en.qoob.tv/video/clip_view.asp?id=15787
#16460 lagoni 16 år siden