Overvejede for første gang at købe daligvarer ind via nettet, da jeg ikke orker at gå helt op til Fakta grundet influenzaen. Men desværre skal man bestille 1-2 dage i forvejen :( Gad vide hvordan jeg nogensinde klarer at komme helt op til Fakta.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#3249: Men hvad synes du om skiftet mellem tegnere? Jeg kan nu ret godt lide Tony Moores fine, rene (mere traditionelle) streg, og selv om Adlards mere rå stil passer godt ind i sammenhængen, især hvad zombierne angår, er jeg straks lidt mere skeptisk mht. hans måde at tegne mennesker på. Men nu har jeg jo heller ikke stiftet så grundigt bekendtskab med hans streg endnu... Nå skidt, den ryger sgu nok også på min ønskeseddel så. :)
Undskyld ventetiden, er så travl i disse dage, at det er meget ujævnt med at få svaret.
Jeg kunne klart bedst lide Tony Moores streg til serien. Det spiller måske også ind, at det var ham, der skød den igang som tegner. Da Adlard overtog, virkede det, som om han - forståeligt nok - forsøgte at lægge sig op af det etablerede look (inden det rigtigt dæmrede for mig, troede jeg faktisk, at Moore bare var begyndt at sjuske efter det første album, for så kvik er JEG! :P), men bare ikke kunne ramme dét feel.
Lidt ærgerligt, men Adlard er nu ingenlunde en dårlig tegner. Det er bare dét (som du også selv er inde på), at Moore fanger menneskene, deres udtryk osv. bedre. I det hele taget synes jeg bare bedre om hans streg. Men så længe historien holder det gode niveauet, kan jeg ikke klage for meget.
Alle andre, der måtte have den mindste kærlighed til de levende døde, er hermed opfordret! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Men mange tak for dit svar. Hehe, ja man kunne godt have Adlard mistænkt for at sjuske (i det hele taget). ;)
I det mindste tegner Moore stadig forsiderne (der kan han åbenbart godt finde ud af at overholde tidsfristen). Men jeg så nu også helst hele serien realiseret med hans streg. Der er bare noget fedt ved en så seriøs omgang zombiesnask tegnet i så traditionel, klar og tydelig en streg. Der opstår et interessant spændingsfelt mellem de to størrelser. Jeg kan godt blive træt af, at alt skal se så grumset og kunstfærdigt ud. Hvorfor ikke lade elementerne modarbejde hinanden lidt?
Nå, men det er altså mig, før jeg får min morgenkaffe.
Men jeg vil helt klart læse serien. :) Kosmisk kærlighed til de levende døde!
Jeg skriver opgave... Jeg er halvejs og 2/3 af skrivetiden er gået, ikke helt optimalt. Jeg skal også ha' købt de sidste julegaver denne weekend, så får travlt. Dumme opgave.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har lige nydt et gensyn med Indiana Jones IV på BD. Den er nu ikke så dårlig som folk gør den til, den eneste scene jeg synes der er decideret crappy er
Shia LeBøf der leger tarzan, det kan jeg virkelig ikke tage seriøst
. Men de kunne nu godt have tonet ned for CGI. Så også lidt af ekstramaterialet og det mindede mig om hvor meget jeg elsker Steven Spielberg og hvor irriterende jeg efterhånden synes Hr. Lucas er.
Nå nu vil jeg se om jeg kan finde noget andet spændende i min film samling.
Efter jeg genså den på BD, røg den et par karakter ned for mit vedkommende. Der er simpelthen for mange plothuller, for mange direkte latterlige personer og den sædvanlige Indy magi er pist forsvundet.
Men ja - man får lyst til at stikke Lucas en flad i forbindelse med ekstramaterialet!
#3291 DarkLight 15 år siden
#3292 filmz-Kadann 15 år siden
Takker. :)
#3293 fubar 15 år siden
#3294 dyg 15 år siden
#3295 DarkLight 15 år siden
#3296 evermind 15 år siden
Undskyld ventetiden, er så travl i disse dage, at det er meget ujævnt med at få svaret.
Jeg kunne klart bedst lide Tony Moores streg til serien. Det spiller måske også ind, at det var ham, der skød den igang som tegner. Da Adlard overtog, virkede det, som om han - forståeligt nok - forsøgte at lægge sig op af det etablerede look (inden det rigtigt dæmrede for mig, troede jeg faktisk, at Moore bare var begyndt at sjuske efter det første album, for så kvik er JEG! :P), men bare ikke kunne ramme dét feel.
Lidt ærgerligt, men Adlard er nu ingenlunde en dårlig tegner. Det er bare dét (som du også selv er inde på), at Moore fanger menneskene, deres udtryk osv. bedre. I det hele taget synes jeg bare bedre om hans streg. Men så længe historien holder det gode niveauet, kan jeg ikke klage for meget.
Alle andre, der måtte have den mindste kærlighed til de levende døde, er hermed opfordret! :)
#3297 Highland Park 15 år siden
Men mange tak for dit svar.
Hehe, ja man kunne godt have Adlard mistænkt for at sjuske (i det hele taget). ;)
I det mindste tegner Moore stadig forsiderne (der kan han åbenbart godt finde ud af at overholde tidsfristen). Men jeg så nu også helst hele serien realiseret med hans streg. Der er bare noget fedt ved en så seriøs omgang zombiesnask tegnet i så traditionel, klar og tydelig en streg. Der opstår et interessant spændingsfelt mellem de to størrelser.
Jeg kan godt blive træt af, at alt skal se så grumset og kunstfærdigt ud. Hvorfor ikke lade elementerne modarbejde hinanden lidt?
Nå, men det er altså mig, før jeg får min morgenkaffe.
Men jeg vil helt klart læse serien. :)
Kosmisk kærlighed til de levende døde!
#3298 lagoni 15 år siden
#3299 tiany 15 år siden
Så også lidt af ekstramaterialet og det mindede mig om hvor meget jeg elsker Steven Spielberg og hvor irriterende jeg efterhånden synes Hr. Lucas er.
Nå nu vil jeg se om jeg kan finde noget andet spændende i min film samling.
#3300 dolphinfriendly 15 år siden
Men ja - man får lyst til at stikke Lucas en flad i forbindelse med ekstramaterialet!