Så har jeg været til genoptræning, det var dælme en dejlig ting. Nå men jeg skal nu regne med 2 måneders sygemelding mere, da jeg skulle have været før tilmeldt til genoptræningen, så nu må jeg lige døje med en måned extra.
Er ved at varme resten af den pizza vi startede op på igår, så har jeg lige fundet ud af hvad vi skal have og spise imorgen, Ribeye steaks 400 gr. bliver det til, konen har fødselsdag (ja jeg havde her forleden dag, smart fordi vi kun holder en fødselsdag, ikke smart, jeg bestemmer ingen gaver :P).
Lillepigen ringede og så var jeg solgt og tænkte ikke mere på dårlig dag. Derudover triller en buddy lige forbi til et filmsyn med en film i aften, som hans eks-argentiske kæreste lige har taget en smut tur fra Barcelona med i weekenden (elendig sætningskonstruktion, men jeg er træt)
Jeg er stadigvæk tøsebitter over at blive snydt for muligheden for at byde på en af drømmeplakaterne...
Men hvad, den dukker jo nok op igen, engang om 5-10 år til 5 gange prisen. Det er trods alt ikke en original Frankenstein eller Metropolis, det her, men bare en ikonisk, gotisk gyserfilm fra Italien.
Har snakket lidt frem og tilbage med den tyske forhandler, der tidligere har solgt et eksemplar. Det viser sig, at han faktisk har haft fingre i endnu en kopi for ikke så længe siden. Men man skal have den store pung frem. Han siger, at den koster i omegnen af 1500-1800 Euro, hvis man er heldig at finde den...
"We're gonna need a bigger boat!" :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#16598 - Du er jo tosset :-) I min optik er det dælme mange penge for en plakat, omkring 50-100 gange mere end jeg selv nogensinde kunne finde på at give.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg ved det, jeg ved det. Det er fuldstændigt vanvittigt på ét plan, men på et andet giver det fint mening. Sådan er det nu engang at være bidt af samlerbacillen. :-)
Jeg håber skam også, at jeg engang får råd til at købe den absolutte drømmeplakat nummer ét: En original, italiensk "quattro-fogli" (140x200cm) fra Fellinis "La dolce vita". Den skal man smide 50.000,- efter for at få hjem på væggen. De fleste andre ville sikkert vælge at tage ud at rejse eller købe noget nyt gear af en art.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#16591 Kiksmann 16 år siden
#16592 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#16593 tiany 16 år siden
#16594 Kiksmann 16 år siden
#16595 Skeloboy 16 år siden
#16596 filmz-Bruce 16 år siden
Det kalder jeg god timing!
#16597 NightHawk 16 år siden
Har lige været ude og lufte hunden og få lidt frisk luft, så nu er jeg ved at være klar igen. :)
#16598 Thomsen 16 år siden
Men hvad, den dukker jo nok op igen, engang om 5-10 år til 5 gange prisen. Det er trods alt ikke en original Frankenstein eller Metropolis, det her, men bare en ikonisk, gotisk gyserfilm fra Italien.
Har snakket lidt frem og tilbage med den tyske forhandler, der tidligere har solgt et eksemplar. Det viser sig, at han faktisk har haft fingre i endnu en kopi for ikke så længe siden. Men man skal have den store pung frem. Han siger, at den koster i omegnen af 1500-1800 Euro, hvis man er heldig at finde den...
"We're gonna need a bigger boat!" :-)
#16599 dyg 16 år siden
#16600 Thomsen 16 år siden
Jeg håber skam også, at jeg engang får råd til at købe den absolutte drømmeplakat nummer ét: En original, italiensk "quattro-fogli" (140x200cm) fra Fellinis "La dolce vita". Den skal man smide 50.000,- efter for at få hjem på væggen. De fleste andre ville sikkert vælge at tage ud at rejse eller købe noget nyt gear af en art.