Gravatar

#16581 Thomsen 16 år siden

#16579 - Plakaten var i øvrigt en original, italiensk "due fogli" (100x140cm) fra Mario Bavas debutfilm "La maschera del demonio" (alias Black Sunday alias Djævelens maske). Det er noget nær den hellige gral for fans af italienske skrækfilm, og jeg har aldrig set en til salg før. Jeg er et par gange stødt på den franske plakat, der genbruger det originale motiv, og jeg har sågar set den danske version til salg. Men den italienske er umulig at opdrive. Jeg kender en enkelt forhandler, der engang har haft den og stadigvæk har billedet liggende på sin server, men plakaten røg efter sigende kun få timer, efter den blev sat til salg. SÅ sjælden er den. Her er i øvrigt et link til auktionen.

Jeg har lige fået svar fra sælger, og han har fået tilbudt at bytte med en lille, original, italiensk plakat fra Universals "Frankenstein" fra 1935. Materiale fra Universals skrækfilm er generelt det mest eftertragtede blandt samlere overhovedet og svært at finde, uanset hvorhenne i verden. Den plakat, han har fået tilbudt, har en værdi i omegnen af €10.000, så det er svært at være sur på ham. Men for fanden, hvor det ærgrer mig...! :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16582 tiany 16 år siden

Trailer til Tron Legacy - nice
Valar morghulis
Gravatar

#16583 Lady Arwen 16 år siden

Nå så skal man måske til at gå i seng efter oscarshowet... Wow hvor var Steve Martin og Alec Baldwin dog kedelige og forudsigelige - resten af showet var dog ok!
Doctor Who <3
Gravatar

#16584 Kiksmann 16 år siden

Sidder og håber på at tågen snart vil lette, det er hamrende koldt udenfor.

Skal til min første genoptræning i dag, det glæder jeg mig nu til, bliver fedt at kunne bevæge min hånd som før.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16585 dyg 16 år siden

Bestilte en forsendelse ved store.liverpoolfc.tv den 1. marts. Få minutter efter opdagede jeg, at jeg havde lavet en fejl i min bestilling og skrev så straks til deres kundesupport og bad dem afbestille. Siden da har jeg intet hørt fra dem, og alt, der har stået på siden har været "Order Submitted".

Nu har DHL så lige ringet og sagt, at de har en pakke til mig fra Liverpool....
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16586 Kochie 16 år siden

Nayze: Fungerer det ikke ligesom Post DK, hvor du kan nægte at modtage forsendelsen og dermed få dine penge retur?
Gravatar

#16587 filmz-Bruce 16 år siden

Rigtig rigtig skidt tilbagevenden til jobbet, med nærmest kun problemer. Fuck hvor jeg håber jeg snart skal opereres.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16588 evermind 16 år siden

#...87 :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16589 tiany 16 år siden

Er endelig kommet i kontakt med jobcenteret - så papirerne er ved at være på plads.
Business Kolding vil først have mig i virksomhedspraktik 1 måned og derefter 6 måneders løntilskud - gad vide hvorfor de gerne vil have mig en måned først? - det havde de nemlig ikke nævnt for mig. Men pyt, penge-mæssigt har det jo ingen betydning og jeg kommer i gang med at lave noget.
Valar morghulis
Gravatar

#16590 Bony 16 år siden

15 minutters ventetid i telefonen før man var igennem til Skat. Det er godt man ikke arbejder sådan et sted. De må dælme have meget at lave.. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: