Medmindre man laver "The Stranger", du ved, hvor man sætter sig på sin egen hånd til den er følelsesløs. Hvis man så lukker øjnene, føles det næsten som om, at det er en anden der gør det.
;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg var faldet i søvn oven på min arm efter Oscar-showet og havde desværre ligget for længe til, at "The Stranger" kunne lade sig gøre. Der var intet liv, whatsoever, i den (armen!), og jeg kunne snildt have hugget den af (stadig armen!) uden at mærke noget.
Jeg må sætte min alarm til at bimle lidt før en anden gang ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg hader, når min arm falder i søvn, og jeg i søvndrukken tilstand magtesløst må se til, mens den med vilde bevægelser ramler ind i alle mulige ting. Hvis Bony i en sådan situation er i stand til at kontrollere bæstet og tæmme stiverten, så tager jeg sgu hatten af for ham!
#16611 tiany 16 år siden
#16612 Bony 16 år siden
#16613 tiany 16 år siden
#16614 gi-jones 16 år siden
Ja, de gratis er jo klart de bedste :)
#16615 Bony 16 år siden
Medmindre man laver "The Stranger", du ved, hvor man sætter sig på sin egen hånd til den er følelsesløs. Hvis man så lukker øjnene, føles det næsten som om, at det er en anden der gør det.
;-)
#16616 evermind 16 år siden
Jeg må sætte min alarm til at bimle lidt før en anden gang ...
#16617 Bony 16 år siden
Sådan en ekskæreste har jeg også haft. Så jeg ville have sagt "go' for it!".. ;-)
#16618 evermind 16 år siden
Nu ved jeg, hvor din interesse i zombiegenren stammer fra ... :P
#16619 tiany 16 år siden
#16620 Highland Park 16 år siden