Gravatar

#16621 Skeloboy 16 år siden

Wimmie, her er lidt fun facts om Skjern-Ringkøbing Kommune:

1458 km2
Ca. 60.000 indbyggere

Til sammenligning med Nørrebro:

3 km2
Ca. 70.000 indbyggere

Sagt på en anden måde: befolkningstætheden er ca. 570 gange så stor...:)
Gravatar

#16622 wimmie 16 år siden

Intet under at jeg nyder at komme hjem til de gamle i ny og næ :D
Der er ikke mange andre lyde en fuglekvidder og måske en ko der muh'er i det fjerne - is niiiice :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16623 Bobby Singer 16 år siden

Nå jeg gad vide hvornår jeg modtager den meget sjældne italienske gyserplakat, som jeg købte fornylig over ebay, da jeg gav sælgeren et tilbud han ikke kunne afslå.
Idjit
Gravatar

#16624 Thomsen 16 år siden

#16623 - LOL!!! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16625 gi-jones 16 år siden

tiany (16619) skrev:
OMG - I bliver da bare ved og ved. Skræmmende :D

Når en eller anden idiot først har stukket en 20'er i maskinen så kører det bare derud af :)

BTW. Jeg har en irriterende tendens til at falde i søvn med begge armene under hovedpuden. Så pludselig vågner man op, og begge arme er fuldstændig følelsesløse og ubrugelige. Det er faktisk ret problematisk at vende sig om og genetablere blodcirkulationen i sådan et tilfælde - og det ser givetvis ganske åndet ud.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16626 evermind 16 år siden

#16625 Never Talk to Strangers ... :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16627 wimmie 16 år siden

Must...stop....buying...stuff :-O

Hr. Husbond og jeg kom til at snakke om en ældre film med Tom Selleck som vi begge kunne huske og en IMDB søgning fortalte os at der var tale om "An Innocent Man" - så den måtte vi jo lige bestille på dvd :p
Og så havde Amazon jo Criminal Minds sæson 3 billigt... Og så kom jeg til at købe The Crazies (1974) også....og med al den hype omkring Precious var jeg jo nødt til at købe bogen bad filmen (Push by Sapphire) nu hvor den alligevel kun kostede 40 kr.
Og så var der oven i købet én herinde der havde en masse blu-ray film til salg, så det blev til UP, Gone baby gone og Full Metal Jacket.

Så nu er det slut.... (riiiiight.....)
Gravatar

#16628 wimmie 16 år siden

Bony (16615) skrev:
Medmindre man laver "The Stranger", du ved, hvor man sætter sig på sin egen hånd til den er følelsesløs. Hvis man så lukker øjnene, føles det næsten som om, at det er en anden der gør det.

;-)

evermind (16626) skrev:
#16625 Never Talk to Strangers ... :O

Now I won't....ever.....I promise :-O
Gravatar

#16629 evermind 16 år siden

wimmie (16627) skrev:
Og så kom jeg til at købe The Crazies (1974)

Oh, den ville jeg virkelig gerne se! Anmeldelse, når du får og ser den!!

wimmie (16628) skrev:
Bony (16615) skrev:
Medmindre man laver "The Stranger", du ved, hvor man sætter sig på sin egen hånd til den er følelsesløs. Hvis man så lukker øjnene, føles det næsten som om, at det er en anden der gør det.

;-)

Now I won't....ever.....I promise :-O

:P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16630 NightHawk 16 år siden

Skal lige ha' lavet en kande kaffe og fyldt slik skålen op, og så vil jeg gå igang med de første 4 afsnit af "Charmed".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: