Gravatar

#16651 filmz-Utyske 16 år siden

#16650 -

Jeg burde have fundet min riffel frem.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16652 filmz-jonasgr 16 år siden

#16649 Say what :) Følger der et usb stick med eller hvordan fungerer det lige ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16653 filmz-Utyske 16 år siden

#16652 -

Nope, Microsoft har udgivet et lille program til formålet, så man kan smide installationsfilerne over på en USB-fætter og installere fra den i stedet. Ganske praktisk, hvis man ikke har et optisk drev i sin computer, som jeg f.eks. ikke har i min bærbare.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16654 lagoni 16 år siden

Jeg prøver at overtale mig selv til at komme ud på skolen, så jeg kan få skrevet noget speciale, men føler mig lidt for dvask i dag. Ikke godt allerede at være træt af at skrive - kun 6 måneder tilbage...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16655 Thomsen 16 år siden

Jeg er i chok. Min mor har lige ringet og fortalt, at min kusine har fundet min moster død sent i går aftes. :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16656 evermind 16 år siden

#16655 Oh man, det gør mig ondt! :(

Ved I noget om årsagen?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16657 Kiksmann 16 år siden

#16656 - Det gør min ondt at hører.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16658 Benway 16 år siden

#16655 Det er jeg ked af at høre. Den slags er altid væmmeligt. :(
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#16659 Skeloboy 16 år siden

#16655 - det er jeg godt ked af. Lyder som noget, der kom pludseligt :(
Gravatar

#16660 wimmie 16 år siden

Det er jeg ked af at høre :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: