Jeg fik set "A Serious Man" og den var sgu en noget kedelig affære, med enkelte sjove episoder og en handling hvor man tænker om de selv er klar over hvad det er de vil med den.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#16641 Jeg må også blot erkende, at halvdelen af deres film elsker jeg og den anden halvdel rører absolut intet i mig. Som oftest skyldes sidstnævnte ikke nogen som helst fejl i produktionen, for faktisk er Serious Man gennemført Coen'sk. Typerne er som altid velvalgte, her specifikt i det jødiske samfund der portrætteres. Men trods den professionelle eksekvering, formår filmen ikke rigtig at rykke noget for mig. Jeg havde samme oplevelse med Hudsucker Proxy og Fargo. Skuespillerne solgte mig ikke illusionen, hvorimod film som Big Lebowski, Oh Brother Where Art Thou og Millers Crossing i allerhøjeste grad gjorde.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der burde være en lov mod dumme amerikanske våbenliderlige forældre.
Ja, det er helt forfærdeligt, det der..
Jeg læste den tidligere på et dansk nyhedssite, hvor der stod, at faren havde forklaret sig med at pistolen (den ægte) var fremme fordi han havde ledt efter ubudne gæster i huset..
Det forstår jeg ikke .. På nogen måde..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg læste den tidligere på et dansk nyhedssite, hvor der stod, at faren havde forklaret sig med at pistolen (den ægte) var fremme fordi han havde ledt efter ubudne gæster i huset.. Det forstår jeg ikke .. På nogen måde..
Det som man næsten allerede nu kan forudsige er jo, at den amerikanske våbenindustri vil arbejde hårdt for at fokus flyttet over på at det var Wii'ens skyld, det er nok det mest tragiske i det som kommer.
Jeg sidder og arbejder hjemmefra i dag p.g.a. mit ene knæ laver vrøvl, lidt surt da jeg skulle have været til messe i Bella Center i dag.
Jeg opdagede dog lige postmanden og fik spottet at han var ved at køre med en forsendelse til mig, uden at have forsøgt at aflevere den. Men jeg fik da stoppet ham i tide.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg har lige fået mit DVD-drev på min bærbare til at virke igen. Problemet var at "læserhovedet" (eller hvad man nu kalder det) på en eller anden måde var blevet rykket lidt, så jeg skubbede det blot på plads og nu virker det. Og så har man gået i ca. et år og troet at det var gået i stykker. Ja der kan man bare se. Men derudover har jeg nu aldrig haft brug for drevet, men nu rart nok at det virker alligevel, hvis jeg en sjæden gang skulle få brug for det. F.eks. til Windows 7.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg opdagede dog lige postmanden og fik spottet at han var ved at køre med en forsendelse til mig, uden at have forsøgt at aflevere den. Men jeg fik da stoppet ham i tide.
Release the hounds!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#16641 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#16642 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16643 filmz-Bruce 16 år siden
#16644 Kiksmann 16 år siden
#16645 HonoDelLoce 16 år siden
Ja, det er helt forfærdeligt, det der..
Jeg læste den tidligere på et dansk nyhedssite, hvor der stod, at faren havde forklaret sig med at pistolen (den ægte) var fremme fordi han havde ledt efter ubudne gæster i huset..
Det forstår jeg ikke .. På nogen måde..
#16646 Kiksmann 16 år siden
Det som man næsten allerede nu kan forudsige er jo, at den amerikanske våbenindustri vil arbejde hårdt for at fokus flyttet over på at det var Wii'ens skyld, det er nok det mest tragiske i det som kommer.
#16647 filmz-Utyske 16 år siden
#16648 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#16649 filmz-Utyske 16 år siden
Man kan dog installere Windows 7 fra en USB-stick. :)
#16650 gi-jones 16 år siden