Gravatar

#16721 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg sidder og læser lidt om de kommende film og mulige oscarkandidater, som Awards Daily og Notes on a Season allerede er begyndt at spå om. Desto flere film jeg hører om, desto mere interessant ser året ud til at blive. Der vil dog altid være nogle som skuffer og nogle som overrasker.

Jeg er spændt på hvilken film, der kommer ude fra højre (eller venstre). Den såkaldte indiefilm.

I skal da heller ikke snydes for "betragtningerne": http://www.awardsdaily.com/?p=20502
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16722 rockysds 16 år siden

#16719 Hvad blev der af idealerne? ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#16723 NightHawk 16 år siden

Ser Dr2's "Debatten" fra i torsdags. Ganske interessant diskution de har kørende og rart at se, at Clement nu også er blevet bedre til at styre sit program. Tidligere er det ellers gået op i hat og briller, fordi folk har stået og råbt i munden på hinanden.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16724 Highland Park 16 år siden

#16722: Det var måske dårligt formuleret, men jeg har jo ikke som sådan udtalt mig om filmen. Pointen er den, at jeg personligt ikke kunne finde på at bruge 100 kr. på at købe netop "2012", hvilket skyldes mine personlige prioriteringer baseret på økonomi, erfaringer etc. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16725 intak 16 år siden

Jeg ville heller ikke bruge penge på at købe 2010. Filmen er i mine øjne en film man kan se en gang, og så skal den glemmes og aldrig ses igen. Ikke ligesom de gode klassiker som kan ses igen og igen.
Gravatar

#16726 Bobby Singer 16 år siden

Fy for pokker "American Vampires" er godt nok en klam dokumentar!

Hvad er der galt med de mennesker!?!
Idjit
Gravatar

#16727 dyg 16 år siden

Er der nogen der ved om Forår, Sommer, Efterår, Vinter... Forår snart kommer på bd?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16728 gi-jones 16 år siden

nayze (16727) skrev:
Er der nogen der ved om Forår, Sommer, Efterår, Vinter... Forår snart kommer på bd?
Nej, men jeg fornemmer så småt at foråret er på vej :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16729 Wallind 16 år siden

Er der tilfældigvis en som kan fortælle mig, hvornår "Sherlock Holmes" fra 2009 kommer på DVD og BD?
Gravatar

#16730 filmz-Utyske 16 år siden

#16729 -

Den er på trapperne i USA - min er allerede på vej med posten fra axelmusic.com :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: