Ligeså langsom en dag jeg havde i går - ligeså travlt har jeg haft i dag. Faktisk har dagen været utrolig god med masser at lave. Men rimelig øv at jeg blev nødt til at tage en for holdet og melde mig til at tage et interview på fredag imellem 19-20. Hvilket jeg også havde sidste fredag, men jeg var den eneste der ikke skulle noget, så jeg bliver nødt til at køre til Kolding og lave det. Så hun har sgu at dukke op, hende jeg skal interviewe.
Da jeg spiste middagsmad igår, flækkede det cement jeg havde i en af mine tænder. Det har siddet der længe, da det holdte sammen på tanden, og sparede mig for 8000+ for en krone. Dette resulterede i at da jeg børstede tænder i morges, røg resten af tanden ud... Så nu mangler jeg sku en tand. Det er satme pirat!!! Men med de priser har jeg på ingen måde råd til at få det lavet, så dér mistede jeg den første tand som 34årig.... Det er en vidunderlig fornemmelse.... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Kender godt til de forskellige tilbud, men budgettet er bare ikke til tandlæge. Det er simpelthen for sindsygt at vi skal betale for den slags. Det buurde være dækket som alt andet læge. Ved ikke hvorfor ordotodontri skal skille sig ud, men det har nok noget med mange penge at gøre... Men det er jo en anden snak..
Tak for link :)
aaahhh en dejlig dag med masse af solskin og frisk luft, nyder lige en øl, så skal der laves mad til familien. Har en Bolognese over som nu snart har været undervejs i de obligatoriske 6 timer, så nu håber jeg at familien vil værdsætte den, ellers får de sgu rugbrød !
Pff, forår. Jeg bryder mig generelt ikke om sommer, men forår plejer være dejligt. Dog havde jeg glemt at ved den mindste smule sol, skal ALLE udenfor og være lige præcis der hvor jeg skal cykle/gå. Fint I kommer ud, men lær i det mindste lige at kigge her for når I går over vejen og at I ikke skal spytte mens I cykler (og gerne generelt), det er altså ikke fedt at lave undvigelsesmanøvre for at undgå flyvende spytklatter for cyklisten foran.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Ja, men jeg ved ikke om jeg er i bad standing ved tandlægen, for der er ikke kredit. Kun kontant ved kasse 1. Og jeg har aldrig generet ham. (Det er jo nærmest omvendt...)
#17051 tiany 16 år siden
Men rimelig øv at jeg blev nødt til at tage en for holdet og melde mig til at tage et interview på fredag imellem 19-20. Hvilket jeg også havde sidste fredag, men jeg var den eneste der ikke skulle noget, så jeg bliver nødt til at køre til Kolding og lave det. Så hun har sgu at dukke op, hende jeg skal interviewe.
#17052 davenport 16 år siden
Men med de priser har jeg på ingen måde råd til at få det lavet, så dér mistede jeg den første tand som 34årig.... Det er en vidunderlig fornemmelse.... :/
#17053 filmz-Utyske 16 år siden
Check http://avmintand.dk/ - mine forældre fik fikset tænder i Polen for en ret god pris.
#17054 davenport 16 år siden
Tak for link :)
#17055 Kiksmann 16 år siden
#17056 cyberzed 16 år siden
#17057 lagoni 16 år siden
#17058 davenport 16 år siden
#17059 tiany 16 år siden
#17060 cyberzed 16 år siden