Kommet hjem fra Hemlig Julemiddag, på Mols, ja det må ha været en undercover ting, når min Faster, Onkel osv. bruger øgenavne som Tomassen, Papkassen, Karl Jammer sov. når de taler om deres bekendte i området 8-)
Men nu jeg satme også mæt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ikke længere. Kørte den i havnen her til formiddag ;) Eller øhm... Jeg var faktisk 100 meter fra stedet på et tidspunkt. Overvejede at hoppe ind foran kameraet og anbefale filmz.dk ;)
Mærkelige? Vi kommer bare aldrig til at høre det sidste om Dværgen, hva? :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#3416 Med mine egne øjne. En utrolig grim bygning, som tilmed har op til flere fejl. Den bedste er næsten at de har lavet en indkørsel til vareindlevering som ikke er høj nok til at lastbiler og diverse kan komme ind.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#3411 El vez 15 år siden
#3412 tiany 15 år siden
http://ekstrabladet.dk/112/article1103053.ece
#3413 wimmie 15 år siden
#3414 elwood 15 år siden
Men nu jeg satme også mæt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3415 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#3416 cyberzed 15 år siden
Så vidt jeg husker så har DarkLight ikke nogen bil, og jeg kører en Opel Combo som holder placeret i Nordsverige :D
#3417 filmz-Kadann 15 år siden
#3418 DarkLight 15 år siden
Ikke længere. Kørte den i havnen her til formiddag ;) Eller øhm... Jeg var faktisk 100 meter fra stedet på et tidspunkt. Overvejede at hoppe ind foran kameraet og anbefale filmz.dk ;)
Mærkelige? Vi kommer bare aldrig til at høre det sidste om Dværgen, hva? :D
#3419 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#3420 filmz-Kadann 15 år siden