Så er de små sendt i seng. (Ja Obersten er også små...) Men jeg er næsten for beruset til at lave noget konstruktivt.. Den fik lige lidt for meget på "happy mode" under madlavningen. Tror bare jeg læser med herfra... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har forsøgt at få lidt af min respekt for james cameron tilbage, ved at se Aliens - men ak, hvor det bare går op for en at han har rippet det meste fra Aliens i Avatar. Men Aliens er stadig en god film.
The late Orson Welles is back in the movie business. A rare recording only recently discovered of the filmmaker narrating a children's Christmas novel is being used as the basis for a film. It is being produced by Drac Studios, best known as a special effects and makeup shop for movies like "The Curious Case of Benjamin Button" but now moving into full-fledged production.
Drac is in development on "Christmas Tails," a 3D live-action/CG hybrid movie to be directed by Todd Tucker and narrated by Welles, who died in 1985.
"It's a movie about how Santa's dog saves Christmas, but on one level, this a story about the discovery of Orson's lost tapes," Drac president Harvey Lowry said. "This is a substantial find. It's something that a filmmaker dreams of."
More than 25 years ago, author Robert X. Leed self-published a book titled "Christmas Tails," and in 1985 got his friend -- who happened to be the legendary Welles -- to narrate it, making five reel-to-reel recordings. The filmmaker passed away a few months later, and apart from Leed making the occasional copy of a reel to pass along with his book, the recordings stayed on a shelf in a closet of his Las Vegas home.
#17131 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg ved ikke om de stadig sælger dem, men en af kioskerne på hovedbanegården sælger masser af internationale aviser.
#17132 Highland Park 16 år siden
#17133 davenport 16 år siden
Men jeg er næsten for beruset til at lave noget konstruktivt.. Den fik lige lidt for meget på "happy mode" under madlavningen.
Tror bare jeg læser med herfra... ;)
#17134 HelmerJ 16 år siden
#17135 davenport 16 år siden
#17136 HelmerJ 16 år siden
#17137 tiany 16 år siden
#17138 Highland Park 16 år siden
#17139 NightHawk 16 år siden
Har først lige fået læst dine indlæg nu.
Det er sgu mega trist at høre, Tiany. De varmeste tanker til dig og familien herfra.
#17140 dyg 16 år siden
Er på vej ud af døren, for at komme til en familie-komsammen (en julefrokost, der aldrig blev til noget) i Vejle.