Og pas nu på de gamle ben - i den alder, du er kommet op i, kan de åbenbart ikke længere holde til, at du er så "Vild med dans"! ;)
jeg vil slet ikke tænke den tanke, jeg er overbvist om det må være noget andet, eller bare noget der går over, tør slet ikke tænke den tanke der!
Det var mest ment som en kæk bemærkning, så jeg håber ikke, den ramte forkert. Jeg kan sagtens forstå, at knas med benene - selv midlertidigt - er særligt ufedt, når det er dansen, man brænder for. Lad os krydse fingre for - og regne med - at du snart er rask og rørig igen!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har været i Gladsaxe for at hjælpe kusinerne et par timer med at tømme boet efter deres mor. Kommer hjem med en gammel violin. Spørg mig ikke, hvad jeg skal bruge den til, men den har tilhørt min morfar (som jeg aldrig har mødt), og jeg kunne ikke nænne at smide den ud. Om ikke andet kan kassen sikkert bruges til at transportere min maskinpistol.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#17151 tiany 16 år siden
Nu får vi gæster til eftermiddagskaffe, så nu kan jeg også begynde at rydde op i inde i huset...
#17152 evermind 16 år siden
Det var mest ment som en kæk bemærkning, så jeg håber ikke, den ramte forkert. Jeg kan sagtens forstå, at knas med benene - selv midlertidigt - er særligt ufedt, når det er dansen, man brænder for. Lad os krydse fingre for - og regne med - at du snart er rask og rørig igen!
#17153 davenport 16 år siden
(lille dansemus)
Skal til bryllup kl. 15 hos Skoholm (Ved ikke om han er på Filmz længere)
Så skal ha min livret i dag :)
#17154 NightHawk 16 år siden
#17155 Thomsen 16 år siden
#17156 Kruse 16 år siden
#17157 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#17158 Highland Park 16 år siden
http://twitchfilm.net/news/2010/03/who-says-terror...
#17159 filmz-jonasgr 16 år siden
Yellow Bird Project
En side hvor forskellige indiebands har designet t-shirts, hvor overskuddet går til velgørende formål.
'Cause I'm evil"
#17160 Kiksmann 16 år siden
Sjovt som det udvikler sig når folk dukker spontant op.