Gravatar

#17151 tiany 16 år siden

Har brugt formiddagen på at rydde en smule op i have og en hel del op i haveskuret - så det blev til 2 ture på forbrændingen.

Nu får vi gæster til eftermiddagskaffe, så nu kan jeg også begynde at rydde op i inde i huset...
Valar morghulis
Gravatar

#17152 evermind 16 år siden

elwood (17145) skrev:
Og pas nu på de gamle ben - i den alder, du er kommet op i, kan de åbenbart ikke længere holde til, at du er så "Vild med dans"! ;)

jeg vil slet ikke tænke den tanke, jeg er overbvist om det må være noget andet, eller bare noget der går over, tør slet ikke tænke den tanke der!

Det var mest ment som en kæk bemærkning, så jeg håber ikke, den ramte forkert. Jeg kan sagtens forstå, at knas med benene - selv midlertidigt - er særligt ufedt, når det er dansen, man brænder for. Lad os krydse fingre for - og regne med - at du snart er rask og rørig igen!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17153 davenport 16 år siden

Tillykke Elwood :)
(lille dansemus)

Skal til bryllup kl. 15 hos Skoholm (Ved ikke om han er på Filmz længere)
Så skal ha min livret i dag :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17154 NightHawk 16 år siden

Tillykke med fødselsdagen Elwood. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#17155 Thomsen 16 år siden

Har været i Gladsaxe for at hjælpe kusinerne et par timer med at tømme boet efter deres mor. Kommer hjem med en gammel violin. Spørg mig ikke, hvad jeg skal bruge den til, men den har tilhørt min morfar (som jeg aldrig har mødt), og jeg kunne ikke nænne at smide den ud. Om ikke andet kan kassen sikkert bruges til at transportere min maskinpistol.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17156 Kruse 16 år siden

Har lige fået set Fanboys. Den var faktisk bedre end jeg havde forventet, og en ganske fornøjelig underholdning.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17157 filmz-jonasgr 16 år siden

Dagens T-shirt fra Teefury må være noget for nogen herindefra.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17158 Highland Park 16 år siden

Haha, terrorismekomedien "Four Lions" ser sgu ret sjov ud:
http://twitchfilm.net/news/2010/03/who-says-terror...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17159 filmz-jonasgr 16 år siden

Fandt lige en fed t-shirt side. Eller dvs. jeg kendte den egentlig godt, men blev lige mindet mo den igen.

Yellow Bird Project

En side hvor forskellige indiebands har designet t-shirts, hvor overskuddet går til velgørende formål.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17160 Kiksmann 16 år siden

Vores hjem blev invaderet af familie igår, så vi fik hygget, grillet og drukket mit rødvinslager, så nu skal der ryddes op.

Sjovt som det udvikler sig når folk dukker spontant op.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: