Har lige set Zombieland...Woody er altid god for at være badass to the bone :) ellers bøde min tur i BlockBusted på District 9 og the Hurt Locker...fin måde at få lørdag aften og søndag formiddag til at forgå.
Lige kommet hjem fra London - har ikke sovet i 30 timer, men gider ikke lægge mig ind i seng! :D Har brugt alt for mange penge på bøger og et par DVD'er og øhm lidt for mange Doctor Who bogtingester... Fantastiske 5 dage med musicals og hygge med veninder - og yay for Peter Davison autograf! :D
Skal til at lave mad...håber utrolig meget på, at det hakket svinekød, jeg købte i går, som var sidste salgsdag, stadig er godt nu...så er der nemlig deller og brun sovs...ellers bliver brændende kærlighed
Justified, ny serie med Timothy Oliphant på FX kanalen, debuterer på Tim Goodmans andenplads over ugens bedste serier, en plads bedre end The Pacific. Tim Goodmans ord er lov. Den skal ses!
[url=
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har set lidt 3bande carambole på Eurosport2, og kommer så i tanke om, at jeg sgu da egentligt har været tilskuer ved EM i billard tilbage i 88, hvor den ene af aftenens spillere også var til stede... Hvor er jeg dog gammel (og nørdet).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ser Wozniacki på Eurosport. Hun er en imponerende fighter. Men jeg er stadig ikke overbevist om, at hun hører hjemme på top2. Et sted mellem 5 og 10 er mere passende. Hun burde hvertfald droppe double og koncentrerer sig om single. Jeg kan godt se hende vinde en grand slam, men ikke i år, nok heller ikke til næste år.
#17161 cyberzed 16 år siden
#17162 tiany 16 år siden
#17163 Lady Arwen 16 år siden
#17164 Skeloboy 16 år siden
#17165 filmz-Bruce 16 år siden
[url=
#17166 filmz-jonasgr 16 år siden
I øvrigt også interessant at Goodman vurderer ugens afsnit af de serier der nu bliver vist.
'Cause I'm evil"
#17167 filmz-Bruce 16 år siden
Ja hans power ranking liste er god at følge med i.
#17168 MOVIE1000 16 år siden
Inkheart
Rejsen til jorden indre 3D (2009)
My bloody valentine 3D
Prison Break sæson 4
prison break the finale break
tror faktisk at alle dvdèrne lige er blevet sat ned i Stereo studios ifølge deres katalog.
#17169 dyg 16 år siden
#17170 Skeloboy 16 år siden