Gravatar

#1711 elwood 16 år siden

#1710 hehe good, now God Kill Flanders

(mener det er sådan Homer siger det)

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1712 elwood 16 år siden

Onsdag d. 1 Oktober

20.00 Eleva20ren
TV 2 20 år: Fødselsdagsshow 1.del
Ole Stephensen, Cecilie Frøkjær og Jes Dorph-Petersen er værter i denne special-udgave af en af TV 2s største succeser, Eleva2ren.

Det tror jeg da lige jeg vil se hva går ud på, damm Det program ku samle hele familien elwood, kan jeg huske.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1713 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Tillykke til Davenport og kæresten med den lille ny!!! Hvem sagde, at for meget bacon giver løse skud i bøssen?

Nå, men jeg har lige talt med "min" konservator. Han er født i Frankrig, men bor og arbejder i London, og jeg har vildt svært ved at forstå hans 'Allo 'Allo-engelsk. Så vidt jeg fandt ud af, så var den plakat, jeg skal have ham til ordne, ankommet og i god stand. Han går i gang med den i næste uge og har den formentligt færdig ugen efter - noget hurtigere end jeg havde regnet med. Til gengæld koster det ekstra at få fjernet syren i papiret og neutraliseret PH-værdien (det stopper den naturlige nedbrydning). Det kan godt være, at jeg skal se mig om efter en anden konservator næste gang. Det løber godt nok op! Men når man alligevel har gang i sådan et projekt, så kan det ikke betale sig at spare nogle få hundrede kroner. Så kan man lige så godt gå hele vejen.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1714 Highland Park 16 år siden

Hvilken plakat er der tale om?

Og ja, tillykke til Davenport. Vidste han godt, at det ville blive en pige?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1715 elwood 16 år siden

Downloader LBP beta!

og mens den gør det kan jeg jo passene rydde lidt op.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1716 tiany 16 år siden

Sidder på uni og har HRM, vi har lige bestilt noget pizza da vi først er færdig omkring 18-19
Valar morghulis
Gravatar

#1717 filmz-jonasgr 16 år siden

Skal snart ud og se på værelse i Passing (vestlige München). Jeg håber meget på at jeg får. Hun lider rigtig flink og snakker godt engelsk, så jeg krydser mine fingre. Til gengælde skal agentbureauet have 120% af den månedlige husleje fordi de har fundet boligen til mig, nå men sådan er det jo bare.

Og tillykke til Mr. Bacon med den lille ny. Hvad kalder man egentlig baby-bacon ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1718 filmz-jonasgr 16 år siden

Og så har en af mine undervisere lige skrevet til mig, mht. til et af de kurser jeg har valgt. En literaturliste og en synopsis over det vi skal gennemgå. Jeg kan se at jeg har læst et par af bøgerne og så så jeg lige at vi skal læse Thomas Pynchon, uha han plejer at være hård at komme igennem. Nå men hun anbefalede i hvert fald at vi læste en af bøgerne inden semestret starter. Man begynder at mærke at studiet starter igen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1719 Bony 16 år siden

Stort tillykke til Davenport aka. Mr. Bacon, med den lille ny. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1720 rockysds 16 år siden

Også et stort tillykke til Davenport herfra. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: