Gravatar

#1721 elwood 16 år siden

Never mind har fundet det.

Nogen som har link til en oversigt over Tivolis koncert sal, den eneste jeg kan finde er den fra billetnet, og den r for llle til man kan læse den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1722 Michael Andersen 16 år siden

jonasgr (1717) skrev:
Og tillykke til Mr. Bacon med den lille ny. Hvad kalder man egentlig baby-bacon ?


Babycon ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1723 dyg 16 år siden

Michael Andersen (1722) skrev:
Babycon ;)

Det lyder mere som en baby-messe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1724 Michael Andersen 16 år siden

Baconnie?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1725 Bony 16 år siden

"Bacunt" når de bliver over 18.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1726 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#1714 - Det er den originale, franske premiereplakat fra Georges Franjus klassiske gyserfilm LES YEUX SANS VISAGE (1959) i såkaldt "grande" format (120x160cm).

Der er et billede af plakaten her: http://www.affiche-cine.com/images/zoom_vignettes/...

(Den gule farve i titlen er dog knap så falmet på min som på denne her)

Når jeg engang har fået den hjem og indrammet den, så har den formentligt samlet stået mig i omkring 5000kr. Det bliver endnu værre, hvis jeg får den store italienske 4-sheet (140x200cm) hjem fra Italien, som jeg forsøger at købe nu. Jeg regner dog med at finde en anden konservator til den. Ham, jeg har en aftale med nu, er for dyr, og jeg kender muligvis en dansker, der kan gøre det lige så godt (eller bedre). Så kan jeg både spare på restaureringen/ monteringen og transportomkostningerne (det koster mange, mange penge at få plakaten sendt hjem, når den først er linen backed, fordi den så kun kan sendes rullet. Pga. størrelsen kan den kun sendes med kurér).
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1727 davenport 16 år siden

Tak for updaten, søs.

Gå til bloggen for beskrivelsen, og tak for alle de dejlige ord ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1728 lagoni 16 år siden

davenport, tillykke med den lille, håber alt gik godt (du har sikkert skrevet om det på bloggen, men den tager en lille evighed om at åbne). Synes alle får unger for tiden, det må ha' været en kold jul :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1729 elwood 16 år siden

Ahh så det hele var et medie stunt for at få flere læser på hans blog clever...

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1730 Bony 16 år siden

#1727 - Haha, Davenport for fanden..!! :D

"(Vi havde været lidt nervøs for, om hun lignede Obersten, men det viste sig, at plussiden vandt. Pyha!)"
... :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: