Nej, nej. Først så vi en virkelig kedelig lortefilm (Stiletto - men det var ikke mig der valgte den). Så så vi Bitch Slap! hvilket var mere af det rigtigt. Så rundede vi af med transmission fra Folketingets debat om homoseksuelle vielser. Det var faktisk så spændende at i hvert fald fire folketingsmedlemmer selv var dukket op i salen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hver gang jeg kommer forbi det tænker jeg over hvor utroligt det er at TV2 har lavet et program hvis koncept ligger så tæt op af Anders Lund Madsens show, på DR, og dog alligevel er så uendeligt meget ringere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har sovet for længe igen-igen, dog med en god grund denne gang: jeg drømte jeg var Kate Sackhoff og lavede opgave sammen med Jack Davenport. Det var altså lidt sjovere end at stå op for at lave opgave som mig og alene...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hver gang jeg kommer forbi det tænker jeg over hvor utroligt det er at TV2 har lavet et program hvis koncept ligger så tæt op af Anders Lund Madsens show, på DR, og dog alligevel er så uendeligt meget ringere.
Altså en vært der taler med gæster, mens publikum griner hist og her? Ja det har TV2 da herremeget nakket fra DR.
Mødt lidt senere på arbejde i dag, men har så også sent fri. Foden har det meget bedre så jeg regner da med at være klar fodbold i næste uge.
Nu er det så snart påske - men der bliver ikke særlig meget ferie da jeg har et oplæg der skal laves færdig for min chef, et familiebesøg, en påske-frokost og en begravelse. Bliver helt ør af at tænke på det.
#17241 elwood 16 år siden
Hører noget om der gik Politik i filmaften her 27 Marts. ?
Så havde jeg da kedet mig ihjel lyder det til.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17242 gi-jones 16 år siden
#17243 MMB 16 år siden
#17244 elwood 16 år siden
Hvem ser også frivilligt det program ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17245 gi-jones 16 år siden
#17246 gi-jones 16 år siden
#17247 lagoni 16 år siden
#17248 HelmerJ 16 år siden
#17249 Kochie 16 år siden
Altså en vært der taler med gæster, mens publikum griner hist og her? Ja det har TV2 da herremeget nakket fra DR.
#17250 tiany 16 år siden
Nu er det så snart påske - men der bliver ikke særlig meget ferie da jeg har et oplæg der skal laves færdig for min chef, et familiebesøg, en påske-frokost og en begravelse. Bliver helt ør af at tænke på det.