Jeg drømte jeg så et afsnit af 30 Rock. Et afsnit der var så hysterisk morsomt, at jeg blev noget skuffet da jeg vågnede og opdagede at det blot var en drøm. Jeg skulle egentlig nok have skrevet drømmen ned, for det var nogle gode jokes. Øv!
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Altså en vært der taler med gæster, mens publikum griner hist og her? Ja det har TV2 da herremeget nakket fra DR.
Jeg ved ikke hvem der har nakket det fra hvem, men jeg vil nu påstå at de har en del mere tilfælles end det. Helt ned til hans placering på scenen minder de om hinanden, og så ligger de sjovt nok også på samme tid...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#17253 En ordentlig kasse af interessante film!!! Terrence Malick, Peter Weir, Aronofsky, Guillaume Canet, Wong Kar Wai og Eastwood med en thriller og mange andre spændende instruktører. Ja for fanden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#17254 Ja jeg ser meget frem til dette år. Det er, som de også nævner, ikke alle filmene de er sikre på er færdige. Og de kommer helt sikkert heller ikke med allesammen, men hvis blot et par af dem kommer med, ser det stadigvæk interessant ud. Både på den amerikanske og internationale side.
Jeg håber meget på at Aronofsky eller Mallick viser deres film frem. Selv om jeg tvivler meget på sidstnævnte.
#17255 Ja året ser unægtelig på papiret forrygende stærkt ud! Mallick og Weir alene kan få mig til at forsøge og gnide Also Sprach Zarathustra på pinden!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det bliver vist tysk måned for mig. Jeg er ved at lægge nogle bestillinger og de fleste ender af en eller anden grund enten hos tyske webshops eller er tyske udgivelser bestilt andetsteds.
Det er altså pokkers besværligt med tyskernes censur-system, som gør, at fx Amazon ikke sælger en lang række af de film, jeg gerne vil købe. Man skal virkeligt surfe rundt for at finde de mere eksotiske titler.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Sandt, jeg har også haft svært ved at finde et par titler derfra, især "The Blood of Heroes" aka "Salute of the Jugger", som ingen af de normale forhandlere havde, men jeg måtte få fat i via en dansker på ebay.de.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Har lige fundet ud af, at man kun kan få lov til at læse 2 artikler om dagen hos Variety. Var ved at lede efter nyheder om Mike Nichols to filmproduktioner, deriblandt remaket af Kurosawas "High and Low", men no dice fra Variety.
Og for at folk ikke skal blive alt for forargede over remaket, så kan jeg oplyse at han også står til at skulle lave "Deep Water", som er en thriller (lidt usædvanligt fra Nichols side). Det er godt nok efterhånden gamle nyheder (½ år) men ikke desto mindre interessant. Baseret på bogen af Patricia Highsmith som blandt stod bag Strangers on a Train og The Talented Mr. Ripley.
#17251 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#17252 gi-jones 16 år siden
#17253 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#17254 filmz-Bruce 16 år siden
#17255 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg håber meget på at Aronofsky eller Mallick viser deres film frem. Selv om jeg tvivler meget på sidstnævnte.
'Cause I'm evil"
#17256 filmz-Bruce 16 år siden
#17257 Thomsen 16 år siden
Det er altså pokkers besværligt med tyskernes censur-system, som gør, at fx Amazon ikke sælger en lang række af de film, jeg gerne vil købe. Man skal virkeligt surfe rundt for at finde de mere eksotiske titler.
#17258 Skeloboy 16 år siden
#17259 filmz-Utyske 16 år siden
Sandt, jeg har også haft svært ved at finde et par titler derfra, især "The Blood of Heroes" aka "Salute of the Jugger", som ingen af de normale forhandlere havde, men jeg måtte få fat i via en dansker på ebay.de.
#17260 filmz-jonasgr 16 år siden
Og for at folk ikke skal blive alt for forargede over remaket, så kan jeg oplyse at han også står til at skulle lave "Deep Water", som er en thriller (lidt usædvanligt fra Nichols side). Det er godt nok efterhånden gamle nyheder (½ år) men ikke desto mindre interessant. Baseret på bogen af Patricia Highsmith som blandt stod bag Strangers on a Train og The Talented Mr. Ripley.
'Cause I'm evil"