Gravatar

#17261 gi-jones 16 år siden

Skeloboy (17258) skrev:
#17252 - hehe, jeg tror nu han mener, at DR og TV2 bare har lavet endnu et talkshow...a la Carson, Leno, Letterman osv osv.
Tjae, talkshows er der jo selvfølgelig ikke noget nyt. Det er mere hele setuppet omkring det. At de sidder på en hævet scene, ved et skrivebord fyldt med mærkelige ting, og så generelt stilen i showet - at det mere et humor end noget andet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17262 filmz-jonasgr 16 år siden

Og apropos talkshows, så kunne de godt tage og sende Jimmy Fallons Late Night på en dansk kanal.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17263 Kiksmann 16 år siden

Sidder og morer mig over denne her
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#17264 Highland Park 16 år siden

jonasgr (17253) skrev:
Indiewires bud på 40 film der skulle være med på dette års Cannes filmfestival

Aaaaah... nye film fra Wong Kar-Wai, Anh Hung Tran, Peter Weir, Darren Aronofsky, Francois Ozon, Julio Medem, Julie Taymor, Jodie Foster og Sofia Coppola!

Fedt hvis "The Beaver" kommer på Cannes! :D

Gus Van Sants "Untitled" lyder godt nok også ret interessant, og jeg krydser fingre for, at Woody Allens nyeste er af høj kvalitet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17265 tiany 16 år siden

Så er DR's Talent2010 i Kolding - desværre holder de audition på torvet lige ude foran mit arbejde - så vi kan tydeligt høre alle de knap så talentfulde sangere. Det gør det lidt svært at koncentrere sig om sit arbejde.
Valar morghulis
Gravatar

#17266 Corgan 16 år siden

Jeg håber The Tree Of Life endelig bliver vist ved Cannes i år. Den film har godt nok været mange år undervejs.
Gravatar

#17267 filmz-jonasgr 16 år siden

#17264 Ja de navne du nævner er også interessante, så må vi se hvilke der bliver valgt. Jeg kunne godt forestille mig at "The Expendables" måske bliver (selv om det ikke er en jeg sådan lige ser frem til), da det i hvert fald vil skabe noget fokus.

Angående "The Beaver", så har jeg på fornemmelsen at det kan blive en der skraber bunden. Den lyder simpelthen så plat, men så er der jo lige Jodie Foster.

#17266 Det håber jeg også. Der har blot været noget stille omkring den, til at jeg tror på det. Dog vil det være en glædelig overraskelse.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17268 dyg 16 år siden

Er produktiv! Har lige fået hængt et beslag op til tv'et, i går fik jeg hængt højtalere og gardiner op, og nu skal der hænges et par billeder op og derudover fikses lidt kabelføring. I morgen bliver der tid til at gøre hele hytten ren.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17269 Highland Park 16 år siden

jonasgr (17267) skrev:
Angående "The Beaver", så har jeg på fornemmelsen at det kan blive en der skraber bunden. Den lyder simpelthen så plat, men så er der jo lige Jodie Foster.

Har du slet ikke læst, hvad der stod om manuskriptet?:
http://www.indiewire.com/article/cannes_film_festival_wish_list_2010/P0/ skrev:

”The Beaver,” directed by Jodie Foster (USA)
A dark horse for inclusion here, but wouldn’t it be something if it found its way? Starring Mel Gibson as a clinically depressed toy company CEO who finds solace through a beaver hand puppet (!), which he uses to communicate to his wife (Foster). A bizarre but intriguing choice for Foster’s long-awaited directorial follow-up to 1995’s “Home For The Holidays,” its script - by Kyle Killen - topped the 2008 “Blacklist,” which ranks the best unproduced screenplays. Filming was completed in November 2009, and while neither Foster nor Gibson are exactly on career rolls right now, Cannes could be a fascinating place for them each to show us what could be quite the comeback (or quite the misfire). [Peter Knegt]

Jeg tror på Foster. Hun har før demonstreret sit talent som instruktør, og desuden kan en plat film sagtens være vellykket.

nayze (17268) skrev:
Er produktiv!
Hold op med det!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17270 davenport 16 år siden

Har lige gjort rent, støvsuget og vasket gulv. Og ridset og krydret en cuolotte og marineret nogle korteletter, der skal på grillen senere.
Yes, baby! Det er nemlig weekend nu!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: