Gravatar

#17281 elwood 16 år siden

Yep fuldt igang med det 8-)

Jaaasoonn!... Jaasssonnn!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17282 filmz-jonasgr 16 år siden

#17281 Ja det var faktisk en klaustrofobisk episode (i hvert fald for mit vedkommende)

En gaveide til Foeller :=)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17283 MMB 16 år siden

Fuck, hvor lyder det nice! Det lyder helt sikkert som et julegaveønske. :)
Dog håber jeg, forfatteren ved, hvad hun snakker om, for ellers kan det hurtigt blive en rodet omgang.
Men tak for linket. :)

Gravatar

#17284 MMB 16 år siden

Jeg burde egentlig også læse Roger Eberts Scorsese bog, men jeg har bare aldrig fået taget mig sammen til at købe den. Hmm... http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...

Det er surt, at der er lavvande i kassen lige nu.
Gravatar

#17285 MMB 16 år siden

Lol. Så finder jeg ud af, at mit eget bibliotek har Eberts bog, og endda hjemme. D'oh.
Gravatar

#17286 Kruse 16 år siden

Jeg har godt nok aldrig set en så grotesk fodboldkamp på Esbjerg Stadion, som den mod AGF her til aften. Esbjerg dominerer fuldstændigt, og har alt spil i de første 60 minutter. Og jeg mener ikke bare, at de havde det meste spil. De havde ALT spil. AGF havde et ok langskud i første halvleg og et hovedstød der gik et godt stykke ved siden af, men det var også det eneste de fik kreeret på Esbjergs banehalvdel. Men så lukker vi dumt AGF ind i kampen, og så gik det kun én vej. EfB gik fuldstændigt ned, og AGF fandt spilhumøret frem nedslagtede Esbjeg. Kæft det er pinligt at være EfB-fan i øjeblikket :(
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17287 filmz-Bruce 16 år siden

Brormand og undertegnede trakterede de små med kylling i karry, spaghetti med baconsauce og cocktailpølser og tacos med guacamole, oksekød osv. og endelig åd de alle, til de ikke kunne mere. Nu spiller de små et lille tanks spil på PS3'eren, råber og hygger sig, så nu vil farmand browse nettet for interessante BD udgivelser :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17288 Kruse 16 år siden

Så er der fandme drømmebold mellem Arsenal og Barca :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17289 HonoDelLoce 16 år siden

Kruse (17288) skrev:
Så er der fandme drømmebold mellem Arsenal og Barca :)

Lige nu er der vidst kun "drømme"bold frs Barca's side...

Desværre..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17290 Guts 16 år siden

Hmmmm....jeg er både Barca og Gunners fan. Så det er en ambivalent kamp at se på.
Men Barca har altid haft og har stadig den største plads i mit fodboldhjerte.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: