Rigtig god første halvleg! Barca leverede et sindsygt pres de først 10-15 minutter, og det er et mirakel at der stadig står 0-0. Men Arsenal har bestemt også meldt sin ankomst i kampen og har haft både godt spil og fine chancer. Desværre så har vi på grund af to tidlige skader, allerede brugt to udskiftninger, hvilket gør vores muligheder en smule mindre. Men det værste er at Fabregas fik en (fejlagtig) advarsel og dermed har karantæne i næste opgør, hvilket gør chancerne for bare et fornuftigt resultat i returkampen ret mikroskopiske.
Underholdende kamp, som nok skal byde på mål :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Men det værste er at Fabregas fik en (fejlagtig) advarsel og dermed har karantæne i næste opgør, hvilket gør chancerne for bare et fornuftigt resultat i returkampen ret mikroskopiske.
Hvis Fabregas spiller som i 1. halvleg i dag, så er de s'gu bedre tjent uden ham alligevel :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg var faktisk også imponreret over Almunia efter den første halvleg. Det var slet ikke den Almunia som jeg kendte. Men da anden halvleg så starter igen, så er alt ved det gamle og man kan igen kende Umulia.
sad selv og snakkede med en kammerat om at Almunia for en gangs skyld stod fremragende. Men 30 sek. inde i 2. halvleg viste han sin sædvanlige "klasse".
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Uha, det ville glæde mig meget at få Henry på banen, så han kan få den helte-velkomst han fortjener. Det ville gøre nederlaget noget nemmere at holde ud.
#17291 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17292 Kruse 16 år siden
Underholdende kamp, som nok skal byde på mål :)
#17293 HonoDelLoce 16 år siden
Hvis Fabregas spiller som i 1. halvleg i dag, så er de s'gu bedre tjent uden ham alligevel :)
#17294 Kruse 16 år siden
Og for fuck sake hvad hvor er det en elendig start på anden halvleg!!!!
#17295 Guts 16 år siden
#17296 Kruse 16 år siden
#17297 Guts 16 år siden
#17298 Kruse 16 år siden
Men okay, Barcelona er klart verdens bedste fodboldhold i øjeblikket, så at vi taber til overmagten, er ikke helt så skuffende igen.
#17299 Kruse 16 år siden
#17300 Kruse 16 år siden
EDIT: Fuck! Nu blev Fabregas skadet, og vi har ikke flere udskiftninger tilbage.