Har slettet alle dumme billede, droppet politiske og religiøs overbevisning og slettet samtaler, der handler om druk på Facebook. Fordi jeg er 100% overbevist om, at når jeg søger som gymnasielære, så vil der blive kigget på det. Jeg har "professionaliseret" min Facebook, så at sige. Fravalgt alt det useriøse.
#17433 Årh...vil det sige at du er ved at blive voksen? :-O - Eller er det bare for at det skal se sådan ud? ;)
Jeg fik endelig én af mine pakker fra Play - sendt den 10. marts... Måske er der stadig håb for de andre pakker, der næsten har været lige så længe undervejs.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har lige blacklistet lidt mere...alt hvad der handler om Star Wars.
Så nu er Star Wars, Avatar og The Dark Knight blacklistet...
Og har blacklistet polls og nyheder fra forumgrupper, men dem ser jeg alligevel på forsiden, så der er ingen grund til de fylder under "Tråde med ulæste indlæg"
Nå - men der var alligevel nogle ting der skulle rettes i den vækststrategi jeg havde lavet. Så nu er figurerne fuldstændig umulige at forstå, men til gengæld er det som min chef gerne vil have det. Det er selvfølgelig også ham der skal stå og forklare det i Frankrig i overmorgen så det er jo egentlig ikke mit problem :D
#17431 Skeloboy 16 år siden
#17432 gi-jones 16 år siden
#17433 Skeloboy 16 år siden
#17434 dyg 16 år siden
#17433 - Kedelig type! Men hvad så med alle de indlæg på filmz, hvor du er komplet useriøs? ;-)
#17435 Kiksmann 16 år siden
#17436 wimmie 16 år siden
Årh...vil det sige at du er ved at blive voksen? :-O
- Eller er det bare for at det skal se sådan ud? ;)
Jeg fik endelig én af mine pakker fra Play - sendt den 10. marts... Måske er der stadig håb for de andre pakker, der næsten har været lige så længe undervejs.
#17437 Skeloboy 16 år siden
Har nu stadig tænkt mig at rende kampstiv rundt på Roskilde iført en lyserød top i størrelse S :)
#17438 Skeloboy 16 år siden
Så nu er Star Wars, Avatar og The Dark Knight blacklistet...
Og har blacklistet polls og nyheder fra forumgrupper, men dem ser jeg alligevel på forsiden, så der er ingen grund til de fylder under "Tråde med ulæste indlæg"
#17439 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#17440 tiany 16 år siden