Gravatar

#17421 Steffan Rasmussen 16 år siden

nayze (17418) skrev:
Sidder og venter på at mit thaimad dukker op...jeg har dog ikke helt fundet ud af om jeg skal afslutte påsken med Schindler's List eller random tv (der er jo baseball på ESPN America!).

Har du også pixelleringer på kanalen, eller er det mon kun AN-TV der har problemer.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#17422 dyg 16 år siden

#17421 - Jeps, der er ret ofte pixelleringer og udfald i lyden.. Virkeligt irriterende :-(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17423 Steffan Rasmussen 16 år siden

nayze (17422) skrev:
#17421 - Jeps, der er ret ofte pixelleringer og udfald i lyden.. Virkeligt irriterende :-(

Ja. Jeg opgav efter en 1½-times tid i nat. Så jeg gik desværre glip at Yankees meltdown.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#17424 dyg 16 år siden

Jeg faldt også i søvn, og nåede kun at se et par enkelte innings, da kampen blev genudsendt i morges.
Gravatar

#17425 wimmie 16 år siden

nayze (17420) skrev:
#17419 - Jeg har bestilt alt for meget mad, så du kan bare komme til Århus og spise lidt.. Og denne gang er der ingen skjulte hensigter (men du kan da godt få lov til at vaske mit gulv..).

Men...er jo på arbejde så du er nødt til at bringe maden til Fredericia ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17426 dyg 16 år siden

#17423 - Jeg har lige snakket med en ven, der har ESPN America HD (via en eller anden satellit-pakke), og han har ingen problemer overhovedet :-/

#17424 - Det skulle du have sagt noget før, nu har jeg lige smidt det sidste ud :-/
Gravatar

#17427 evermind 16 år siden

nayze (17426) skrev:
#17424 - Det skulle du have sagt noget før, nu har jeg lige smidt det sidste ud :-/

Jeg troede kun, det var Bruce, der snakkede med sig selv? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17428 dyg 16 år siden

Det smitter åbenbart :-(
Gravatar

#17429 Bony 16 år siden

Ja, alderdom er ret smitsomt. Jeg har hørt om mange der har raget skidtet til sig! ;-)

Efter et par dage med påskefrokoster og ALT for meget mad, sidder jeg nu og slår mave. Om to minutter vralter jeg ind i TV-stuen (som snart bliver til biografen, ekstra najs! ;-) og spiller noget Playstation og nyder den sidste rest af helligdagens friheder, inden det er tidligt op og tilbage på arbejdet i morgen. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#17430 Thomsen 16 år siden

Så kom der pludseligt en afgørelse i min klagesag på eBay, hvor en sælger havde beskrevet sit produkt forkert og derefter kun ville refundere mine penge, hvis jeg selv betalte for at sende varen retur (dét på trods af, at jeg aldrig ville have købt den i første omgang, hvis han havde beskrevet den korrekt). Nu har han refunderet alle mine penge uden yderligere modkrav. Han har sikkert indset, at den anden løsning ville resultere i negativ feedback. Nu får han en positiv rating i stedet for.

Jeg er næsten helt ærgerlig. Jeg var sådan lidt begyndt at se frem til at skulle skrive min første negative feedback nogensinde på eBay. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: