Sidder og roder efter noget til at holde styr på mine features, milestones etc. for mit hobbyprojekt, er langt om længe kommet videre med det efter det har været i skuffen siden nytår.
FFS lamer tank, jeg får lyst til at løfte den slags mennesker op i øjenlågene og tvinge ham til at blinke. Hader bare når folk skrider midt i BRD, efter f***ing 15min wait
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#17603 - hmmm...det gav mening, og jeg spiller ikke engang WoW...tilgengæld har jeg hørt på rigtig mange ganske, ganske uninteressante historier derfra... :)
Sidder og roder efter noget til at holde styr på mine features, milestones etc. for mit hobbyprojekt, er langt om længe kommet videre med det efter det har været i skuffen siden nytår.
har vi fået at vide hvad det er? Eller er jeg bare blevet så gammel jeg ikke kan huske?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#17605 Jeg mener jeg har snakket om det tidligere men det er et projekt der gerne skulle ende i en applikation til at holde styr på stamtavler for hunde. Derud over skal man kunne beregne nogle statistiske ting i forhold til indavlskoefficienter og arvmasse fra generationerne. Det stammer udfra at det program jeg ved folk bruger er lavet i 16 bit i sin tid og derfor har den oprindelige udvikler nu fjernet det fra download grundet det er tæt på umuligt bare at få til at køre på en Win XP.
Læser lidt aviser på nettet (med overspringshandlinger på youtube - ups) drikker cola og hører en John Barrowman CD... :) Fik da endelig "lært" EU-landene udenad og hvad de forskellige ministre (i DK) hedder, haha der har været en 5 stykker jeg bare ikke kunne huske og tænkte, at det måske var en idé at vide det før optagelsesprøve på lørdag... hmm men videre med de aviser...
#17601 filmz-Bruce 16 år siden
Lyder storartet
[url= stil[/url]
#17602 cyberzed 16 år siden
#17603 HelmerJ 16 år siden
#17604 Skeloboy 16 år siden
#17605 DarkLight 16 år siden
har vi fået at vide hvad det er? Eller er jeg bare blevet så gammel jeg ikke kan huske?
#17606 danschier.dk 16 år siden
Das ist spass... ;-)
#17607 cyberzed 16 år siden
Det stammer udfra at det program jeg ved folk bruger er lavet i 16 bit i sin tid og derfor har den oprindelige udvikler nu fjernet det fra download grundet det er tæt på umuligt bare at få til at køre på en Win XP.
#17608 DarkLight 16 år siden
#17609 Skeloboy 16 år siden
#17610 Lady Arwen 16 år siden