Så skete det uundgåelige. Kæresten satte i går foden i døren og sagde de værste 10 ord man overhovedet kan opleve, at få smidt i hovedet.
"Du får nu et rådighedsbeløb til dig selv hver måned."
Hun synes åbenbart, at mine filmbestillinger har taget overhånd. Indrømmet, samlingen er da steget med cirka 70 film de sidste to måneder, men hun lægger jo ikke mærke til de usædvanligt gode tilbud jeg finder rundt omkring. Tilbud som det i min verden nærmest ville være en forbrydelse, at lade gå forbi næsen på én. Jeg måtte derfor give hånd på, at jeg ikke bestiller eller køber flere film resten af måneden. Heldigvis for min gode timing, havde jeg netop forinden trykket accepter til et køb af Harry Potter 1-6 afsted på blå, så mine abstinenser kan holdes i skak lidt endnu. Det kribler dog stadig lidt i fingrene!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg ku nu godt finde på nogle ord der er værre, men ja det er jo sådan det er og være film entusiast, egentlig underligt, det flere måneder siden jeg har bestilt en film, vel jeg har fået en serie for stk. tid siden, mere om den på et andet tidspunkt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17612 - Det ser desværre ud til, at Blue Underground har fået nys om udgivelsen og været efter den religiøse Hr. Teck, der stod bag. Man kan i hvert fald ikke længere bestille filmen på Amazon.
Bortset fra det, så er spørgsmålet jo, om den nu også er så sjov at eje, når man har læst det hele. Den bør i hvert fald nok ses sammen med en bunke øl og andre entusiaster.
#17614 - Haha, hun er benhård, hende madammen! :-)
Jeg har før været udsat for lignende forsøg fra tidligere kærester, men jeg har hver gang kunne henvise til, at de brugte langt flere penge om måneden på tøj og tasker end jeg på film.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Sidder og skriver videre om New York City. Det er sgu egentlig ganske svært at skulle nedfælde ideer og være kritisk. I hvert fald sværere end jeg lige gik og troede.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#17611 Thomsen 16 år siden
http://rubbermonsterfetishism.blogspot.com/2010/04...
#17612 Skeloboy 16 år siden
#17613 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17614 Bony 16 år siden
"Du får nu et rådighedsbeløb til dig selv hver måned."
Hun synes åbenbart, at mine filmbestillinger har taget overhånd. Indrømmet, samlingen er da steget med cirka 70 film de sidste to måneder, men hun lægger jo ikke mærke til de usædvanligt gode tilbud jeg finder rundt omkring. Tilbud som det i min verden nærmest ville være en forbrydelse, at lade gå forbi næsen på én. Jeg måtte derfor give hånd på, at jeg ikke bestiller eller køber flere film resten af måneden. Heldigvis for min gode timing, havde jeg netop forinden trykket accepter til et køb af Harry Potter 1-6 afsted på blå, så mine abstinenser kan holdes i skak lidt endnu. Det kribler dog stadig lidt i fingrene!
#17615 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17616 Skeloboy 16 år siden
#17617 Thomsen 16 år siden
Bortset fra det, så er spørgsmålet jo, om den nu også er så sjov at eje, når man har læst det hele. Den bør i hvert fald nok ses sammen med en bunke øl og andre entusiaster.
#17614 - Haha, hun er benhård, hende madammen! :-)
Jeg har før været udsat for lignende forsøg fra tidligere kærester, men jeg har hver gang kunne henvise til, at de brugte langt flere penge om måneden på tøj og tasker end jeg på film.
#17618 cyberzed 16 år siden
#17619 Kiksmann 16 år siden
Skal ud i det dejlige vejr og have båret brænde ind, også skal der hentes børn :)
#17620 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"