Gravatar

#17641 tiany 16 år siden

I dag har vi fået fældet det sidste af de planlagte træer i haven. Det var en stor birk, som stod ca. 1½ meter fra huset, men der kom lige en gut forbi og fældede den for 900kr. Og senere på dagen havde vi så lige en ven til familien forbi og grave rødderne op på blommetræet og birken.

Så nu er de ting vi satte os for da vi overtog huset, allesammen gjort - nu kan vi så bare gå i gang med alle vores små-projekter, men det er jo det dejlige ved at have hus.

@wimmie - jeg vil da også forslå jer at I prøver at spørger lidt rundt, det kan i hvert fald ikke ske noget ved det og så krydser vi fingre for at der er nogle som vil have jer :)
Valar morghulis
Gravatar

#17642 filmz-jonasgr 16 år siden

#17639 Jo jeg går på Amerikanske Studier :)

Sådan som min vejleder formulerede det så sagde han, at jeg først skulle underskrive kontrakten når jeg var klar til at aflevere, da jeg så ikke risikerede pludselig at løbe tør for tid. Han brugte naturligvis et par skrækhistorier i den forbindelse. Men han sagde også at der var enkelte undervisere som helst så at man underskrev kontrakten med det samme, når man var klar til at skrive.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17643 tiany 16 år siden

#17642 Da jeg skrev speciale på cand merc, måtte jeg også gerne vente med at skrive under indtil at jeg var sikker på at kunne nå deadlinien. Jeg skrev under efter 1½ måned for der var jeg i gang og mente godt jeg kunne nå det inden for de 6 måneder
Valar morghulis
Gravatar

#17644 lagoni 16 år siden

#..42 - så huskede jeg rigtigt :) Jeg skubbede også at skrive lidt, men jeg arbejder elendigt uden en deadline og har nu flere små samt den store. Det er lidt stressende når jeg skal mødes med vejlederen snart (og jeg har været ude af stand til at arbejde den sidste 1½ uge pga øjet), men jeg får det i det mindste lavet. Den halvanden måned efter eksamener hvor jeg ikke havde skrevet under og egentlig skulle ha' læst det meste, fik jeg lavet stort set ingenting, så for mig virker presset bedst. Desuden vil jeg gerne læse videre til september, så kunne lige så godt få skrevet under. Men for dem med mere selvdisciplin end mig, er det nok smart at vente :) Dog må man (i hvert fald mit hold) tidligst aflevere 3 måneder efter kontrakten er underskrevet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#17645 evermind 16 år siden

@ wimmie

Øv, det er sgu noget lort med jeres bank. Jeg håber, I finder en, der er mere samarbejdsvillig! Navnlig da kæresten og jeg nu selv har sagt ja til en (godt nok kun leje-)lejlighed i Vejle, og jeg jo glæder mig til at komme og se en masse Z-film sammen med dig. ;)

Det betyder så, at jeg i løbet af sommeren konverterer til jydedommen. Nu håber jeg så bare, at min egen bank er samarbejdsvillig i forbindelse med indskuddet (da jeg ikke på stående fod har alle pengene) - og at jeg kan finde arbejde derovre.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17646 dyg 16 år siden

Welcome to the dark side!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17647 evermind 16 år siden

Indeed!

Og tak. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17648 gi-jones 16 år siden

evermind (17645) skrev:
Det betyder så, at jeg i løbet af sommeren konverterer til jydedommen. Nu håber jeg så bare, at min egen bank er samarbejdsvillig i forbindelse med indskuddet (da jeg ikke på stående fod har alle pengene) - og at jeg kan finde arbejde derovre.
Tro mig, vi har masser af rådne unger der skal passes.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17649 evermind 16 år siden

#17648 Jeg frygtede, du ville sige det. Jeg håber, de ikke ligefrem æder pædagogerne ... ;)
Gravatar

#17650 gi-jones 16 år siden

Små svin!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: