Gravatar

#1761 filmz-jonasgr 16 år siden

Var ude at se et værelse igår som så meget godt ud og så til små 400 EURO. Så nu håber jeg at hun vælger mig fremfor de andre som har været og se lejligheden. Ellers må jeg jo tage en lejlighed, hvilket desværre er en noget kostelig affære. 700 EURO per måned er lige pebret nok for mig, heldigvis har mine forældre sagt at de vil yde finansiel hjælp.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1762 davenport 16 år siden

Ah, det går godt her hjemme. Ida sover til små 4-5 stykker, hvorefter Obersten fodrer af, og vi så sover indtil kl. 8-9 stykker.
Huset er konstant fuld af mennesker. Tror aldrig jeg har haft så mange gæster på så kort tid.Og gavebordet er overdådigt. Det fylder hele spisebordet.
Alt i alt en dejlig status at kunne melde ind med :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1763 elwood 16 år siden

#1762 hvor meget Bacon relateret har du så fået ?

gavekort til lokale slagter f.eks.


Ser ud til du er gået fra en Anders And, til en Fætter Højben... ja bortset fra han ikke har Børn

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1764 filmz-jonasgr 16 år siden

Fedt så får jeg en aftale stablet på benene således jeg kan komme og se en lejligheden og så dukker manden ikke op. Ventede godt og vel en time på ham og valgte så at tage hjem. Gad vide om han har været til Oktoberfest og har tømmermænd i dag. Nå men må hellere lige få fat i ham, da jeg egentlig gerne vil have boligen (har kigget ind af vinduerne og det ser godt ud).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1765 tiany 16 år siden

Stod op i morgen og havde det elendigt, men da jeg var rimelig overbevist om at chefen ikke ville på arbejde for mig cyklede jeg på arbejde. Der stod jeg så og havde det hammer dårligt og hvad sker der så? Hele systemet går ned! Så vi sad og gloede ud i luften i en time og drak lidt sodavand. Da så systemet kom op og køre igen bad jeg folk om at rubbe røven, så de gik heldigvis ikke så slemt, så jeg kunne gå hjem kl.15.30. Men jeg har det stadig elendigt, så nu vil jeg bare tilbringe resten af dagen på sofaen.
Kæresten arbejder stadigvæk, han regner vist med at være hjemme ved 21-22-tiden.

Og så har jeg lige læst at Paul Newman er død, det var sgu trist, ham har jeg altid godt kunne lide :(
Valar morghulis
Gravatar

#1766 Highland Park 16 år siden

Og så har jeg lige læst at Paul Newman er død, det var sgu trist, ham har jeg altid godt kunne lide :(

Det er slet ikke til at bære... ikke ham... ;(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1767 wimmie 16 år siden

Læste også lige om Paul Newman...den mand vil sørme blive savnet; han var jo fantastisk :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1768 Highland Park 16 år siden

Han var - og er - en af de allerstørste.
Jeg håber, at han ikke led men blot sov stille ind i selskab med sine nærmeste...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1769 filmz-jonasgr 16 år siden

Nå det ser ud til at jeg kan få lejligheden, det eneste problem er bare at der ingen vaskemaskine er og så skal der også installeres internet, men manden i huset (som iøvrigt ikke husbestyreren) sagde at det kunne være at han ville købe en til mig, men det er konen i huset der sørger for alt dette og også hende som er udlejeren. Så jeg skal snakke med hende mandag morgen, når hun kommer hjem fra Sardinien og så skulle det være muligt at flytte ind om tirsdagen. Så skal jeg bare have fundet et sted at være fra mandag til tirsdag, hvilket er temmelig svært når der er Oktoberfest. Og hold fast hvor er der mange australiere. De tager herover for at drikke i en uge og så tager de hjem igen (heldigvis), for der er godt nok mange mennesker i byen lige i øjeblikket. I øvrigt også en del fulde svenskere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1770 gi-jones 16 år siden

#1769: Tænk at rejse så langt for at drikke og så bare skride igen. Du kan fandme regne med at hvis jeg tog til Australien ville jeg have større forventninger til rejsen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: