Gravatar

#1771 gi-jones 16 år siden

Har lige brugt 1½ time på at se dem her:

Actors Studio - Steven Spielberg 1/2

Actors Studio - Steven Spielberg 2/2

Jeg er ikke helt sikker på hvor gamle de er, men for mig er det nyt og helt fantastisk.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1772 tiany 16 år siden

#1771 Tak nu brugte jeg også lige 1½ time ;)
Udsendelsen er forresten fra 1999.
Valar morghulis
Gravatar

#1773 elwood 16 år siden

#1771 hehe James Lipton er som en creppy stalker med alle hans info's og spørgsmål, han ved garanteret også hvilken livret spielberg har 8-)

selv som knægt havde han adgang til de fede locations.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1774 elwood 16 år siden

Så fik jeg også lige "spildt" en del tid på spielberg btw det er da længere end 1½ time hvis man ser det hele.

lige en ting i 2. del deromkring 45:40 er det Heath Ledger eller ?

Nu ved jeg han også fik sin debut i 1999 (hvertfald der han blev officiel stjerne) med 10 things I hate about you, synes bare ham gutten ligner ham lidt i en ung alder. (men så det bare lidt sjov hvis han sku ha været med der, fordi han var vel "udlært" på det tidspunkt.

kan også bare være en ren tilfældighed, at jeg lige synes det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1775 DarkLight 16 år siden

Overvejer mit liv. Jeg har fået et jobtilbud i København, og mens jeg hele tiden har sagt at jeg ikke vil bo i Thisted hele mit liv, så havde jeg altid set mig selv flytte til Århus, hvor jeg kender en masse mennesker. Jeg kender ingen i København.

What to do?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1776 Highland Park 16 år siden

#1775: Ringe til "Mads og monopolet"? :P

Hvor attraktivt er det jobtilbud set i forhold til, hvor attraktivt det er at flytte til Århus?
Jeg elsker selv Århus og vil gerne flytte dertil en dag, men jeg fik i sin tid et jobtilbud i København, hvilket er årsag til, at jeg flyttede herover. Men jeg kendte så også en del mennesker herovre i forvejen, så det er ikke helt samme situation...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1777 gi-jones 16 år siden

#1775: Det afhænger vel helt af sejhedsværdien i jobbet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1778 DarkLight 16 år siden

Jobbet er helt klart et skridt fremad, og har flere muligheder end det jeg har i dag. Men jeg har end ikke søgt i Århus, så jeg føler heller ikke rigtig jeg har udtømt mine muligheder på den kant.

Omvendt er jeg måske bare for bange for forandring, til at gribe chancen.

Men har jeg virkelig lyst til at starte et helt nyt sted i en alder af 29?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1779 gi-jones 16 år siden

Ja, for fanden. Hvis det er bedre end det gamle. Men kan sgu godt forstå hvis du ikke vil til København. Det ville jeg selv være ret træt af. Hvad er det egentlig for noget du laver?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1780 DarkLight 16 år siden

Jeg er sidder i IT-support. 1 Level.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: