På amazon.co.uk bliver pengene først trukket, når varen bliver sendt, ik?
Jo
Blev glad da jeg kiggede i postkassen i dag og der lå hele 4 af mine pakker :D Bl.a. "Silver Bullet" som jeg troede aldrig ville dukke op; den blev sendt fra USA den 13. marts. Det er kun to dage siden jeg skrev til sælger at varen ikke var ankommet og han skrev straks tilbage at mine penge ville blive tilbageført :-O Men ærlig som jeg er må jeg nok hellere skrive til ham at den er kommet nu, så kan kan få sine penge igen ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#17691 - fedt nok...kom lige til at bestille for 270 kr, penge som jeg ikke har i denne måned(dog nok heller ikke i juni, men der har jeg jo alligevel glemt, jeg har bestilt det...)
Men i alt er det 8 film for ca. 270 kr, det er helt ok.
#17682 - nej det kan du da have ret i, lidt underligt... Har været ude at gå tur i skoven i dag - dejligt med forår, og sikke mange anemoner der var :)
Hvorfor er det bare umuligt og finde slutningen af Gotta dance fra Singin in the rain nogen steder på nettet, jeg kan finde starten med Gene Kelly og Cyd, men ikke slutningen?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det lyder lovende og jeg håber bare på at det bliver fuldført. Naturligvis gerne med Robert i hovedrollen. Og det er heldigvis ikke bare et hvilket som helst projekt, men et ambitiøst et af slagsen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Nåja meget sjovt, jeg mødte cansi i Cinemaxx igår, da jeg stod i kø til Kick Ass, det sjovt og støde på mennesker man normal kun har et profil billede af 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så fik vi endelig internet igen :D Det forsvant pludselig, så derfor ringede jeg til min udbyder, her hører jeg en stemme fortælle at man for driftsforstyrrelser kan tjekke deres hjemmeside o.O en smule svært når nu skidtet ikke virker! Jeg spurgte også deres support om hvordan man gør det, det kunne hun ikke svarer mig på :D
Glæder mig til i aften, der skal konen og jeg på Fakkelgården og spise, have en god flaske rødvin til en saftig steak :D Ingen børn hjemme, de er parkeret ved farfar og farmor, det skal nok blive najs ^^
Det er vel efterhånden de færreste, der ikke har mulighed for at tilgå nettet på en eller anden måde, udover den primære forbindelse i hjemmet. :)
Selv har jeg min primære forbindelse, min private mobil, arbejdet, arbejdstelefonen og hvis alle fire svigter, kan jeg altid få fat i min søster eller mine forældre og få dem til at checke detdér internet, hvis der er behov for det.
Ellers kan det være at jeg kan finde et ubeskyttet trådløst netværk i nærheden eller gå på biblioteket. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#17691 wimmie 16 år siden
Jo
Blev glad da jeg kiggede i postkassen i dag og der lå hele 4 af mine pakker :D
Bl.a. "Silver Bullet" som jeg troede aldrig ville dukke op; den blev sendt fra USA den 13. marts. Det er kun to dage siden jeg skrev til sælger at varen ikke var ankommet og han skrev straks tilbage at mine penge ville blive tilbageført :-O
Men ærlig som jeg er må jeg nok hellere skrive til ham at den er kommet nu, så kan kan få sine penge igen ;)
#17692 Skeloboy 16 år siden
#17693 Skeloboy 16 år siden
Men i alt er det 8 film for ca. 270 kr, det er helt ok.
#17694 Lady Arwen 16 år siden
Har været ude at gå tur i skoven i dag - dejligt med forår, og sikke mange anemoner der var :)
#17695 filmz-jonasgr 16 år siden
Ingen opgave er åbenbart for stor eller lille for Jason Bourne.
'Cause I'm evil"
#17696 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17697 filmz-jonasgr 16 år siden
Det lyder lovende og jeg håber bare på at det bliver fuldført. Naturligvis gerne med Robert i hovedrollen. Og det er heldigvis ikke bare et hvilket som helst projekt, men et ambitiøst et af slagsen.
'Cause I'm evil"
#17698 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17699 Kiksmann 16 år siden
Glæder mig til i aften, der skal konen og jeg på Fakkelgården og spise, have en god flaske rødvin til en saftig steak :D Ingen børn hjemme, de er parkeret ved farfar og farmor, det skal nok blive najs ^^
#17700 filmz-Utyske 16 år siden
Det er vel efterhånden de færreste, der ikke har mulighed for at tilgå nettet på en eller anden måde, udover den primære forbindelse i hjemmet. :)
Selv har jeg min primære forbindelse, min private mobil, arbejdet, arbejdstelefonen og hvis alle fire svigter, kan jeg altid få fat i min søster eller mine forældre og få dem til at checke detdér internet, hvis der er behov for det.
Ellers kan det være at jeg kan finde et ubeskyttet trådløst netværk i nærheden eller gå på biblioteket. :)