#17705 cd'er hvad er det?? ;) Alle vores cd'er røg ud for 2½ år siden, nu har vi kun musikken liggende digitalt... men ligesom at jeg insistere på at købe min film, så er der jo også folk der insistere på at købe den fysiske cd... så det får de lov til.
Hvis man kunne købe alt musik i en god kvalitet, ville jeg sikkert oss' købe meget digitalt, især hvis det er billigere end at købe et medie, men desværre er det meste taler vi standard MP3-lign. tilstande og for det meste, er det ikke helt godt nok til mig, så er CD altså vejen frem, så man selv kan vælge kvaliteten. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg køber også primært cd'er og kun meget sjældent lydfiler (og kun hvis de ikke er tilgængelige på cd). Så er der intet behov for backup og andre ting, man kan få oceaner af tid til at gå med.
Jeg er endelig kommet hjem fra skolen, hvor jeg har skrevet speciale. Nu er mit hoved meget forvirret og træt. Vejen hjem faldt lige forbi en slikbutik, så nu skal der slappes af med lidt chokolade og tv, før jeg skal tidligt op igen i morgen for at skrive...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#17701 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#17702 davenport 16 år siden
og smørristet Sønderjysk rugbrød
1995, Vintage Port, Fonseca, Guimaraens, Portugal
pr. glas DKK 150,- * pr. flaske DKK 1250,-
Har du vundet i Lotto??? ;)
#17703 Skeloboy 16 år siden
#17704 tiany 16 år siden
#17705 Skeloboy 16 år siden
Køber dog sjældent musik efterhånden, og burde virkelig rydde ud...
www.skeloboy.dk/cd
Så mangler jeg bare en liste over mine bøger, så er det hele i system :)
#17706 tiany 16 år siden
Alle vores cd'er røg ud for 2½ år siden, nu har vi kun musikken liggende digitalt... men ligesom at jeg insistere på at købe min film, så er der jo også folk der insistere på at købe den fysiske cd... så det får de lov til.
#17707 filmz-Utyske 16 år siden
Hvis man kunne købe alt musik i en god kvalitet, ville jeg sikkert oss' købe meget digitalt, især hvis det er billigere end at købe et medie, men desværre er det meste taler vi standard MP3-lign. tilstande og for det meste, er det ikke helt godt nok til mig, så er CD altså vejen frem, så man selv kan vælge kvaliteten. :)
#17708 Highland Park 16 år siden
Jeg køber også primært cd'er og kun meget sjældent lydfiler (og kun hvis de ikke er tilgængelige på cd). Så er der intet behov for backup og andre ting, man kan få oceaner af tid til at gå med.
#17709 tiany 16 år siden
#17710 lagoni 16 år siden