Jeg sidder og forsøger at sætte en ny kanal-pakke sammen til mig selv ved Stofa, så jeg kan slippe for alle de kanaler jeg ikke ser, og dermed forhåbentligt gøre det lidt billigere for mig selv.
Men det ser ud til, at jeg må undvære TV3 Puls, da den kun er at finde i een tema-pakke, og der er det den eneste kanal, som jeg gerne vil have (da mine tidligere valg allerede indeholde de andre kanaler fra den tema-pakke).
Aargh, det skal bare ikke være nemt. Måske man burde droppe at se alt det sport i fjerneren.... Nah.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har holdt grillfest. Nu er der normal tilstand igen. Ryddet op og ro!
Mht. cd´er så er der sku et eller andet over at sætte Vulgar Display of Power på og skrue op, på en skive! Det er ikke det samme uden at pille den ud af det gamle cover..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så sgu da også! Der sidder stadig et æg fast i røven på Irma-hønen! Alligevel lægger hun to æg lige efter hinanden. De forbandede amatører der har pillet ved hende har bare at rette fadæsen!
Får besøg af 8 veninder/gamle kollegaer i aften... Så der er lige nogle ting der skal ordens, så som at dække op og få lavet mad. Men det skal nok blive hyggeligt :)
Same here.... Kunne så absolut ikke falde i søvn i nat og når jeg endelig gjorde var det ikke længe ad gangen. Så jeg håber ikke jeg går død i aften :/
Anyway så bliver det jo (in the words of the wise Insider) "Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice" :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#17711 dyg 16 år siden
Men det ser ud til, at jeg må undvære TV3 Puls, da den kun er at finde i een tema-pakke, og der er det den eneste kanal, som jeg gerne vil have (da mine tidligere valg allerede indeholde de andre kanaler fra den tema-pakke).
Aargh, det skal bare ikke være nemt. Måske man burde droppe at se alt det sport i fjerneren.... Nah.
#17712 davenport 16 år siden
Mht. cd´er så er der sku et eller andet over at sætte Vulgar Display of Power på og skrue op, på en skive! Det er ikke det samme uden at pille den ud af det gamle cover..
#17713 Highland Park 16 år siden
*snøft*
#17714 davenport 16 år siden
#17715 Highland Park 16 år siden
[url=
Kim Larsen ved, hvad jeg taler om.[/url]
#17716 cyberzed 16 år siden
#17717 tiany 16 år siden
#17718 gi-jones 16 år siden
#17719 elwood 16 år siden
Be strong gi-jones!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17720 wimmie 16 år siden
Same here.... Kunne så absolut ikke falde i søvn i nat og når jeg endelig gjorde var det ikke længe ad gangen. Så jeg håber ikke jeg går død i aften :/
Anyway så bliver det jo (in the words of the wise Insider) "Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice" :D