Hva' søren?! Der er gået "Smagsdommerne" i "Deadline". Martin Hall nævnte "Villa Salò"-stykket på Østerbro, og så skiftede de til et indslag om pædofili i den katolske kirke. Taadaaaaa!
Gad vide hvad de til sidst i udsendelsen anbefaler, at man oplever.
Jeg overvejer kraftigt om jeg skal købe hele West Wing-serien fra Play. Til kun 300 kr (jeg kan få den sendt til en i England, så ingen toldrisiko) er det meget, meget fristende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så fik jeg lige monteret mine sommerdæk igen :) Lidt sent, men der skulle nye på, og sådan en omgang alu er nu ikke helt billigt o.O
Jeg får det først gjort på fredag !
Min bil brokker sig også en hel del over det.. Hver gang jeg drejer i et sving fortæller den mig lige "nåh mester - ka' du mærke det? Det er fordi du ikke har givet mig mine sandaler på endnu ! Sådan er det at trækkes rundt i tunge vinter-støvler!" - og hver gang må jeg undskylde og forklare "jamen, der har ikke været tid.. Men nu skal det være.. Det lover jeg.."
Tror ikke den tror på det.. Her den anden dag punkterede den i ren protest.. Og det var snedigt gjort ! Først havde den været ude i ly af natten og forårsage et færdselsuheld to km fra hjemmet på hovedvejen, for derefter at lokke mig ud og køre den vej den følgende formiddag.. Hvad sker der så.. Bilen kører bevidst!! lige igennem glasskår fra uheldet..
Typisk biler !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#17761 Lady Arwen 15 år siden
#17752 - er jo ikke kommet ind endnu :D
Dagen er gået med at ligge på sofaen foran fjernsynet og se 4 Stjerners Middag (why?!) sammen med min mor og Doctor Who :)
#17762 cyberzed 15 år siden
#17763 filmz-Bruce 15 år siden
#17764 Kruse 15 år siden
#17765 Highland Park 15 år siden
Gad vide hvad de til sidst i udsendelsen anbefaler, at man oplever.
#17766 lagoni 15 år siden
#17767 Kiksmann 15 år siden
#17768 HonoDelLoce 15 år siden
Jeg får det først gjort på fredag !
Min bil brokker sig også en hel del over det.. Hver gang jeg drejer i et sving fortæller den mig lige "nåh mester - ka' du mærke det? Det er fordi du ikke har givet mig mine sandaler på endnu ! Sådan er det at trækkes rundt i tunge vinter-støvler!" - og hver gang må jeg undskylde og forklare "jamen, der har ikke været tid.. Men nu skal det være.. Det lover jeg.."
Tror ikke den tror på det.. Her den anden dag punkterede den i ren protest.. Og det var snedigt gjort ! Først havde den været ude i ly af natten og forårsage et færdselsuheld to km fra hjemmet på hovedvejen, for derefter at lokke mig ud og køre den vej den følgende formiddag.. Hvad sker der så.. Bilen kører bevidst!! lige igennem glasskår fra uheldet..
Typisk biler !
#17769 gi-jones 15 år siden
#17770 Twister 15 år siden