Gravatar

#17781 Bony 16 år siden

wimmie (17779) skrev:
Jeg skal selv til tandlæge snart - tror jeg har fået mit livs første hul :(
Det gør i hvert fald hamrende ondt hver gang jeg får noget varmt eller koldt ind på tanden og det har været en tand jeg har skullet "passe på" de sidste 10 år, så nu gik den vist ikke mere.

For mange snøfler i lørdags? ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#17782 wimmie 16 år siden

Næppe...fik vist kun 3 eller 4 :p
(tror sagtens jeg kunne spise en hel pakke selv)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17783 evermind 16 år siden

#17782 Ja, Fråder-Jonas åd selv langt de fleste!! *ser meget uskyldig ud*
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17784 Bony 16 år siden

Jeg nåede så at få to, så én eller anden har været sulten. Jonas.

;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#17785 gi-jones 16 år siden

Typisk. Selvfølgelig lander makrellen i eget skød. Det er takken for at medbringe rigelige snacks til alle :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17786 tiany 16 år siden

wimmie (17779) skrev:
Er det ikke næsten billigere at få rykket de to tænder ud? De har det jo med at give problemer de dumme visdomstænder :/

Nej, for der er ingen andre problemer med mine visdomstænder og hullerne er så små at fyldning bliver næsten mikroskopiske - det ene hul vidste jeg slet ikke at jeg havde, da det kun er i den ene side det har gjort ondt.

Skeloboy (17780) skrev:
#17778 - det er sgu da fedt:) held og lykke

Jep - håber virkelig det giver noget, da det er en trainee stilling, så de kan i hvert fald ikke fravælge mig pga manglende erfaring.
Valar morghulis
Gravatar

#17787 filmz-jonasgr 16 år siden

Har formået at knalde knæet ind i køkkenbordet, så nu kan jeg knap gå. Heldigvis skal jeg til at se film.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17788 evermind 16 år siden

Var der nogen, der nåede at få et eksemplar af Brutal Incasso, eller ragede Jonas også selv alle dem til sig?? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17789 dyg 16 år siden

Har lige taget løbetøjet på for første gang i næsten to uger, da jeg havde the flu sidste uge. Men sne og slud motiverer mig ikke ligefrem vildt meget :-(

Nå, 5km kan man vel altid løbe.. Og så må det fejres med lidt usund mad bagefter!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17790 filmz-Bruce 16 år siden

På Center for Rygkirurgi sagde man, at jeg IKKE havde en diskusprolabs. Sikkert godt, men det føltes som en kæp i hjulet, at man nu troede, at man kunne komme ud af kvalerne med en operation. Nu skal jeg tilbage til fysioterapien. Man kunne dog konstatere, at mine smerter sikkert skyldes nerver i klemme i lænden og at MacKenzie øvelser blot forværrer min tilstand. Det forklarer ihvertfald en del. Så i går startede jeg til fysioterapi og gennemførte en time uden men. Skal igen i morgen tidlig og så håber jeg ellers, at en måneds koncentreret træning, giver forbedringer.

Jeg har i dag søgt om en måneds orlov hurtigst muligt, for at kunne koncentrere mig så meget jeg kan om at komme i psykisk og fysisk form, for jeg er komplet udbrændt. Så sidder og venter spændt, om det bevilges. Så kan jeg koncentrere mig i maj om resurrection.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: