Det var en god dag. Der var børnepenge. Der kom nye kreditkort (rigtig VISA - ikke børnevisa mere) til den nye bank, vi har gjort rent i 4 timer, og jeg fik at vide at overskudsdelingen til næste løn er + godt 6000,- oveni den normale løn, samt det faktum at vi har mere end 2000,- mere til os selv fra den 1. Ja, en god dag indeed!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har lige genset The Ancient Mariner på [url=www.oim.dk]OIM[/url]. Denne gang var der mere fokus på musik end første gang den blev vist og det er et stort plus. Den var god i første omgang, men rigtig god nu. Fantastisk musik og rigtig gode skuespillere med utroligt nærvær og udstråling.
Dagen startede ellers ikke optimalt. Jeg skulle fra mine forældre direkte ud til universitetet for at mødes med min vejleder. Jeg når ikke den første bus, den næste kører en anden rute der tager tre gange så lang tid, så jeg når ikke 'back-up-toget'. Heldigvis når jeg da lige derop til tiden og min vejleder syntes underligt nok det jeg havde afleveret var godt.
Så er jeg lidt pinligt berørt på buspassagerers vegne. Bybussen (Odense) var fuldstændig proppet, så jeg står i midtergangen. Det er helt fint for mig, men ikke for den gamle dame ved siden af. Hun var tydeligt svag i benene og holdt krampagtigt fast i rollator og diverse håndtag. Hun væltede næsten rundt og ingen af de tilsyneladende raske og rimelig unge mennesker i nærheden tilbød hende deres sæde. Jeg tror ikke på at alle andre i bussen havde svage ben også. Lidt høflighed skader ikke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#17790: Pøj pøj med ryggen Bruce. Det lyder som en rigtig god idé med en måneds orlov. Jeg kan varmt anbefale dig at dyrke yoga, hvis det skulle have din interesse. Min underviser begyndte på det for 10 år siden, efter at hun havde fået en dobbelt diskusprolaps, og det fjernede alle generne. Nu ved jeg godt, at der ikke er tale om en diskusprolaps men alligevel. :)
#17797 Bare ordet yoga så ryster jeg. Ikke fordi jeg ikke tror det er fantastisk. Mere fordi jeg ved, at jeg er alt for stiv i lemmerne af ikke at strække godt nok ud, så det nok bliver hårdt :) Men vil lige se hvad næste måned bringer.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg havde en filmzdrøm i nat. Vi var klædt ud som superhelt, men skulle spille dem som en anden person. Pånær lige mig, jeg var Mr. Nice så jeg skulle åbenbart blot have et smøret grin. Der var en som var Robin, men som skulle spille ham som var han Prince (Batman & Robin go home :)). En var Iron Man men skulle spille ham som var han Tracy Morgan. Desværre kan jeg ikke huske alle detaljer, da det så gik over i et eksplosivt afsnit af Mad Men.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#17791 wimmie 16 år siden
Jeg nåede vist liiiiige at få én - men man er godt nok nødt til at være hurtig ;)
Dumme ryg :/
Føler med dig...
#17792 gi-jones 16 år siden
#17793 cyberzed 16 år siden
#17794 gi-jones 16 år siden
#17795 davenport 16 år siden
Ja, en god dag indeed!
#17796 lagoni 16 år siden
Dagen startede ellers ikke optimalt. Jeg skulle fra mine forældre direkte ud til universitetet for at mødes med min vejleder. Jeg når ikke den første bus, den næste kører en anden rute der tager tre gange så lang tid, så jeg når ikke 'back-up-toget'. Heldigvis når jeg da lige derop til tiden og min vejleder syntes underligt nok det jeg havde afleveret var godt.
Så er jeg lidt pinligt berørt på buspassagerers vegne. Bybussen (Odense) var fuldstændig proppet, så jeg står i midtergangen. Det er helt fint for mig, men ikke for den gamle dame ved siden af. Hun var tydeligt svag i benene og holdt krampagtigt fast i rollator og diverse håndtag. Hun væltede næsten rundt og ingen af de tilsyneladende raske og rimelig unge mennesker i nærheden tilbød hende deres sæde. Jeg tror ikke på at alle andre i bussen havde svage ben også. Lidt høflighed skader ikke.
#17797 Highland Park 16 år siden
Jeg kan varmt anbefale dig at dyrke yoga, hvis det skulle have din interesse. Min underviser begyndte på det for 10 år siden, efter at hun havde fået en dobbelt diskusprolaps, og det fjernede alle generne.
Nu ved jeg godt, at der ikke er tale om en diskusprolaps men alligevel. :)
#17798 filmz-Bruce 16 år siden
#17799 elwood 16 år siden
Overvejer lidt og bestille den nemlig.
God Bedring bruce.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17800 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg havde en filmzdrøm i nat. Vi var klædt ud som superhelt, men skulle spille dem som en anden person. Pånær lige mig, jeg var Mr. Nice så jeg skulle åbenbart blot have et smøret grin. Der var en som var Robin, men som skulle spille ham som var han Prince (Batman & Robin go home :)). En var Iron Man men skulle spille ham som var han Tracy Morgan.
Desværre kan jeg ikke huske alle detaljer, da det så gik over i et eksplosivt afsnit af Mad Men.
'Cause I'm evil"