Idag er det bare mig min far der er alene hjemme så der er dømt hygge :)
jeg startede dagen emd at cykle ind i byen for at handle ind til aftens mad og hygge til iaften + der blev købt en del film ;)
2012 BD Zombieland BD Antichrist BD The Fog BD Sorte Kugler The sheppard - Border patrol
Starship troppers trilogien fandt jeg på BD til 150, men købte den ikke, da jeg ikke rigtig ved hvad det egentlig er for noget, nogen der kan anbefale den? hvad er det? for at spørge mere direkte :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Den første Starship Troopers er god underholdende, de to andre er lort og mere lort. Men til den pris kan du jo sagtens udsætte dig for smerten, hvis du tør.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#17884 & #17885 hva så med 3eren? hva handler de om? er det en serie man skal starte med 1eren, eller er det lige meget (fx som Behind enemys lines, xXx?)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#17881 filmz-Bruce 15 år siden
#17882 dyg 15 år siden
#17883 MOVIE1000 15 år siden
jeg startede dagen emd at cykle ind i byen for at handle ind til aftens mad og hygge til iaften + der blev købt en del film ;)
2012 BD
Zombieland BD
Antichrist BD
The Fog BD
Sorte Kugler
The sheppard - Border patrol
Starship troppers trilogien fandt jeg på BD til 150, men købte den ikke, da jeg ikke rigtig ved hvad det egentlig er for noget, nogen der kan anbefale den? hvad er det? for at spørge mere direkte :)
#17884 filmz-Utyske 15 år siden
Den første Starship Troopers er god underholdende, de to andre er lort og mere lort. Men til den pris kan du jo sagtens udsætte dig for smerten, hvis du tør.
#17885 dyg 15 år siden
#17886 MOVIE1000 15 år siden
#17887 filmz-Utyske 15 år siden
Du skal bare starte og slutte med den første, undgå de to andre.
#17888 dyg 15 år siden
#17889 cyberzed 15 år siden
#17890 MOVIE1000 15 år siden