#17883: Var du inde i Bogormen idag? Jeg tror at jeg spottede dig derinde da jeg selv var dernede engang ved middagstid. Det kunne i hvert fald godt ligne dig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Kan slet ikke komme mig over så stor underholdningsværdi en hund med halskrave kan gå for..
Jeg ville egentlig have sat en film på efter at have set Real Madrid, men den sidste halve time er gået med at lure hvor mange forskellige ting den dumme hund kan nå at finde ud af han IKKE kan gøre med den krave på..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Har været ude og småshoppe lidt i Vejle by, hvor det blev til en Shogun Assassin-dvd, en Rorschach T-shirt og Dennis Jürgensens navnkundige zombiebog Kadavermarch, der var sat ned til 50 kr. i den lokale boghandel.
Jeg var noget stenet oven på et par sygedage, men har det ellers nogenlunde igen. Heldigvis er jeg for det meste god til at komme okay hurtigt tilbage i sadlen.
Så var kæresten og jeg oppe og se på den lejlighed, vi skal flytte ind i til sommer, og den virker ganske cool og egenartet. Den er i øvrigt indrettet i overetagen til en gammel stationsbygning. Bagefter gik vi en god tur i det omkringliggende område, som er rigtig hyggeligt.
Vi rundede af med at tage i biografen og se Kick-Ass, som var en allehånde fed film.
Alt i alt bare en skøn dag, selv om jeg stadig er noget stoppet i hornet ... (næsen, for fanden!) :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#17891 Michael Andersen 15 år siden
Edit. Der er forresten også bare bryster med i etteren... så glem alt om efterfølgerne.
#17892 Kruse 15 år siden
#17893 filmz-Utyske 15 år siden
Du kan sagtens spare pengene på treeren. Bare læs filmz' anmeldelse af den, der er screenshot af brysterne, så har du set det bedste af den film.
#17894 HonoDelLoce 15 år siden
Jeg ville egentlig have sat en film på efter at have set Real Madrid, men den sidste halve time er gået med at lure hvor mange forskellige ting den dumme hund kan nå at finde ud af han IKKE kan gøre med den krave på..
#17895 filmz-Utyske 15 år siden
Hvis du er frisk på at købe dem, så send mig en privatbesked. :)
#17896 MMB 15 år siden
Når det er region 1 uden danske undertekster, må jeg nok springe over, desværre. Ellers tak. :)
#17897 filmz-Utyske 15 år siden
Helt i orden. :)
#17898 evermind 15 år siden
Jeg var noget stenet oven på et par sygedage, men har det ellers nogenlunde igen. Heldigvis er jeg for det meste god til at komme okay hurtigt tilbage i sadlen.
Så var kæresten og jeg oppe og se på den lejlighed, vi skal flytte ind i til sommer, og den virker ganske cool og egenartet. Den er i øvrigt indrettet i overetagen til en gammel stationsbygning. Bagefter gik vi en god tur i det omkringliggende område, som er rigtig hyggeligt.
Vi rundede af med at tage i biografen og se Kick-Ass, som var en allehånde fed film.
Alt i alt bare en skøn dag, selv om jeg stadig er noget stoppet i hornet ... (næsen, for fanden!) :)
#17899 dyg 15 år siden
#17900 davenport 15 år siden