Det er sjovt nok alles forslag :) Kan desuden ikke få det til at passe at bladet har et oplag på 200.00, det lader til der kun er et par enkelte blade der købes og så kommer i omløb, for der er i hvert fald ingen der køber det selv. "altså, jeg læser det ved frisøren", "min mors venindes søster køber det og så låner jeg det når jeg er der tilfældigvis" og "jeg læser det, men køber det altså ikke" har jeg efterhånden hørt et par gange.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Vildt! Noma er lige blevet kåret som verdens bedste restaurant 2010. De er røget op fra en tredje plads og har skubbet både spanske El Bulli (der ellers har været verdens bedste i adskillige år) og den engelske The Fat Duck ned ad rangstigen. Det er fandeme flot!
Mon ikke priserne nu får et hak opad? Der er i forvejen lang ventetid på et bord på Noma, men jeg ved, at ventetiden på El Bulli har været op mod to år, så Noma får sikkert øget deres søgning nu.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#17942 - du skal da bare stå og gemme dig i et supermarked og holde øje med, hvem der køber Se&Hør, så kan du jo springe frem fra dit skjul og begynde at interviewe dem! :)
#17941 gi-jones 15 år siden
#17942 lagoni 15 år siden
#17943 Thomsen 15 år siden
Mon ikke priserne nu får et hak opad? Der er i forvejen lang ventetid på et bord på Noma, men jeg ved, at ventetiden på El Bulli har været op mod to år, så Noma får sikkert øget deres søgning nu.
#17944 Highland Park 15 år siden
#17945 filmz-Bruce 15 år siden
En dag på jobbet tilbage og så er der dømt maj fri. Glæder mig som en sydstatsfange i lænker, som skal løslades!
#17946 Skeloboy 15 år siden
Jamen, så får du da også tid til at se I Am A Fugitive From A Chain Gang
#17947 filmz-Utyske 15 år siden
!!
#17948 Lady Arwen 15 år siden
#17949 Highland Park 15 år siden
Hehe, det er god stil.
Ditto...
#17950 Skeloboy 15 år siden
Det lyder spændende :)
Det er helt sikkert en oplevelse, men jeg må sige, at det ikke tænder mig vildt meget.