Har været til jobsamtale i Billund i dag - det gik faktisk godt og jeg har en god mavefornemmelse omkring jobbet. Men nu må jeg vente en uges tid og se :)
Jeg er stadig bombet efter weekendens druk...fredag var sådan standard, men blev lidt sent...kl. 8 eller deromkring. Lørdag bød på forårsfest, hvor der udover øl og vin, også var Slivovich, Fernet-Branca, Små Grå, Minttu Black og hjemmelavet valnøddesnaps...og kl. blev også 7 eller noget i den stil...2-dages tømmermænd er nice. Er fandeme glad for, jeg først møder kl. 11.30 om mandagen. men efter 4 timers total hårdt arbejde(eller noget), tager også hjem nu...:)
Og så har jeg lige set denne video fra M.I.A. som er meget "original". Der skal advares imod at den er ekstremt voldelig og grafisk (så den skal nok blive bandlyst flere steder): http://vimeo.com/11219730
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#17394 - Videoen er egentlig ret fed, bringer jo minder om The running man frem. Dog er musikken ikke det bedste jeg længe har hørt.
Fik foretaget en bevæglighedstest af mit håndled i dag, mod normalt bøjningsgrad på 80 %, kan jeg nu kun 45 %, og har stadig problemer med pincetgreb :P
Det er sgu en rigtig fed video...og jeg har tydeligvis ikke hørt nok M.I.A...jeg troede det var sådan noget rigtig fesent MTV-hip hop...men det lyder sgu meget fedt.
EDIT: efter at have lyttet til hende på Youtube, kan jeg så høre, at jeg har ret alligevel...
Ja hun er lidt so-so. Men jeg kan godt lide at hun går lidt sine egne veje. Det nye udspil kunne dog tyde på at hun bruger nogle elementer fra punk, uden at det naturligvis lyder som punk.
edit: i øvrigt lidt spøjst at hun linker til en video på youtube, som hendes pladeselskab så senere tager ned, hvorefter hun bander og svovler over det
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Til mit speciale leder jeg efter kvinder, helst i alderen 35-49 år, der regelmæssigt køber "Se og Hør" (gerne i Odense/Fyn) og har lyst til at deltage i et interview. Er der nogen, der kender nogle?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#17931 tiany 15 år siden
#17932 filmz-jonasgr 15 år siden
Det er jo lige før jeg vil tage til København for at høre dem. De kommer jo ikke lige forbi disse kanter så tit.
'Cause I'm evil"
#17933 Skeloboy 15 år siden
#17934 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#17935 Kiksmann 15 år siden
Fik foretaget en bevæglighedstest af mit håndled i dag, mod normalt bøjningsgrad på 80 %, kan jeg nu kun 45 %, og har stadig problemer med pincetgreb :P
#17936 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#17937 Skeloboy 15 år siden
EDIT: efter at have lyttet til hende på Youtube, kan jeg så høre, at jeg har ret alligevel...
#17938 filmz-jonasgr 15 år siden
edit: i øvrigt lidt spøjst at hun linker til en video på youtube, som hendes pladeselskab så senere tager ned, hvorefter hun bander og svovler over det
'Cause I'm evil"
#17939 Skeloboy 15 år siden
#17940 lagoni 15 år siden